Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Skjorta finner du HER og buksa finner du HER

Hei dere!

✗ Jeg har fått dilla på ost og kjeks. Jeg vil helst spise det både til lunsj og middag, liksom. Før likte jeg det ikke en gang, og nå vil jeg ha det fremfor alt annet. En del av meg håper at det skal vare for alltid og en annen del av meg håper at det skal gå over fort som fy.

✗ Ex On The Beach-deltakere som annonserer for å endre på utseende sitt kan du få gratis av meg. Jeg gir blanke i hva du driver med og hvordan du velger å se ut, men plis ikke gidd å del ut en rabattkode til andre, for at du skal få gratis lepper. Har du ikke råd til det, så får du heller la være.

✗ Er det bare jeg som av og til treffer på de menneskene som får seg til å si “nei, jeg syntes ikke den jakka var noe fin jeg”, i ren sjalusi? Det må være fryktelig slitsomt å være sånn.

✗ Jeg har tenkt på en ting i det siste, eller, egentlig ganske ofte. Må man være naken for å snakke om kropp på en sunn, god og naturlig måte? Jeg syntes det er skikkelig befriende å se kropper i alle farger, fasonger og varianter, og jeg syntes også at det er fint å av og til se en mage som min eller en som for så vidt ikke er som min, men som jeg vet at gjør at andre føler seg litt mer normale. Eller hva man sier. MEN! Blir det av og til litt for mye av det gode, kanskje?

✗ Er det bare jeg som av og til får det for meg at jeg skal endre alt i leiligheten, flytte, bytte, selge, ordne og fikse? Stort sett så pleier jeg å gjøre noe med det, men det føles så sinnssykt bortkastet å legge ned mer enn nødvendig hver vi bor nå, selv om det er et år til vi flytter.

✗ Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt lagt til i Facebook-grupper av mødrene til folk jeg har gått i klasse med, bekjente og fremmede der de samler sitt nettverk for å selge for eksempel kremer som skal gjøre meg tynn. Hvor giftig er egentlig ikke det? Det er liksom null kontroll og for disse så innebærer jo det de gjør null konsekvenser.

✗ Jeg lurer på om folk som sniker i kø oppriktig mener at tiden deres er mer verdt enn min, eller noen andre sin.

✗ Er ikke vi nordmenn rare? Vi veit at vi bor i Norge, vi veit at det er vinter halve året og vi veit at det både skal komme en haug av snø, mange minus og at vi skal fryse rumpa av oss. Allikevel så blir vi liksom overrasket når det plutselig blir kalt. Jeg er en av de selv, men det er jo litt komisk.

✗ Og apropos været (siden jeg er nordmann og elsker å snakke om været). Jeg syntes faktisk det er skikkelig koselig med frost, sol, roser i kinnene, tøfler og ullgensere nå jeg. Jeg er full klar over at jeg om en stund kommer til å være møkkalei, men enn så lenge så nyter jeg det.

✗ Jeg er så sinnsykt imponert over alle de spreke pensjonistene som trener på treningssenteret der jeg trener. Jeg håper at jeg både har muligheten og at jeg er så sprek den dagen jeg blir pensjonist. Kult!💪🏼

Vi snakkes💓

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Ååå, jeg bare digger deg og måten du viser hele deg på! 10 tanker på en tirsdag, er kanskje merkelig nok, noe jeg ser frem til hver uke, så håper du fortsetter med det<3 Du er et herlig forbilde, tusen takk for at du er du!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *