I går var jeg på date…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I går var jeg på date, og om jeg koste meg? Gjett om a. 

I går var jeg på date. Også på en mandag a gitt. Altså, hvorfor dater man ikke oftere på mandager? Det kickstartet virkelig uken for min del hvert fall, og ja, det var digg å sovne med et smil om munnen på en mandag. Ikke det at jeg pleier å være sur på mandager, men du skjønner. 

For fire måneder siden trodde jeg at jeg aldri skulle kunne ha sommerfugler i magen igjen, at jeg aldri skulle interessere meg for noen igjen og at jeg ikke var skapt for å være sammen med noen. Jeg så for meg et liv som en gæren kattedame, en ensom sur kjerring som jager unger som går knask eller knep på Halloween og en som aldri får liggi fordi hun er for sær til å la noen trå over dørkarmen. Og om jeg tuller? Nei. Jeg er dønn seriøs. Men jaggu, kanskje jeg kan gifte meg, få meg kids og enebolig med drømmemannen allikevel. 

Ja altså… Jeg antyder ikke at jeg og han jeg var på date med garantert kommer til å bli sammen, men det er godt å kjenne sommerfuglene i magen igjen. Det er digg å le, bare være og kjenne på den gnisten jeg alltid leter etter. Den gode følelsen. Den følelsen som gjør at jeg kan smile for meg selv når jeg står på kjøkkenet, den følelsen som gjør at jeg føler meg konstant digg og den følelsen som gjør at jeg bare er tilfreds liksom. 

Det var rett og slett skikkelig digg å være på date. Det var gøy, det var kult og jeg følte meg skikkelig bra! Jeg har virkelig gravd med ned i jobb de siste månedene, så det var fint å bare logge av litt, føle meg fin og ha det gøy. Og ikke minst flørte. Herregud, jeg har helt glemt hvordan man flørter. 

via GIPHY

5 grunner for at jeg er glad for at jeg dro på date:

– Fordi jeg for første gang på litt for lenge gadd å barbere leggene.

– Fordi jeg virkelig trengte å føle meg litt fin. Eller, attraktiv. 

– Fordi det var digg å le. 

​- Fordi det var fint å ha noe pent å se på. 

– Fordi det var godt å kjenne meg litt menneskelig igjen. 

Jepp. God tirsdag a dere! 

Klem fra en fornøyd Marty. 

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “I går var jeg på date…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *