Jeg har slettet Tinder!

Categories YouTube

​Jeg er i gang igjen og jeg har sletta Tinder… 

Okei, nå begynner det faktisk å bli en liten stund siden jeg både lastet ned og slettet Tinder. Det begynner også å bli en ganske så god stund siden jeg lastet opp en video på YouTube. Jeg lagde kanalen og satte i gang før sommeren en gang, men så kom livet i mellom og jeg bestemte meg for å bli singel, for å finne meg sjæl, gi ut bok og ja, det har ikke vært måte på hva som har kommet i veien. Men, nå har jeg bestemt meg for å steppe opp gamet igjen, for jeg syntes faktisk at det er skikkelig gøy. Og la oss si det sånn… Dere får blitt kjent med meg på en liiiiitt annen måte enn dere pleier. 

Jeg har nå laget en fast spalte som jeg har kalt “Hønseprat” av alle ting. Målet er å laste opp en ny video en gang i uka, der jeg snakker om alt mellom himmel og jord, og ja, hva jeg måtte ha på hjertet. Som kan sies og være ganske så mye til tider. 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt småklein og at dette er litt ut av komfortsonen, men hey – Sånn får det bare være. ​Og ja, mamma og pappa – Dere har fortsatt forbud mot å se “Hønseprat”. Men dere andre… KOS DERE! 

Abonner gjerne på kanalen min HER

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg har slettet Tinder!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *