I dag har jeg gått på autopilot. Da alarmen ringte 06:50 i dag vurderte jeg om jeg skulle la denne dagen gå i glemmeboken, men etter å ha tenkt meg om fant jeg ut at det var en fryktelig dum ide. Selv om jeg må innrømme at det fristet akkurat da. Jeg fikk etter litt om og men brekt meg ut av sengen, og ned på badet. Der ble jeg sittende på do (med telefonen) og etter at det hadde gått ti minutter begynte jeg å få dårlig tid og måtte kjappe meg. Typisk meg. 

Jeg er veldig glad jeg bestemte meg for å ta meg sammen og ta fatt på denne dagen til tross for at kroppen ville alt annet en liten stund på morran. I dag har jeg nemlig gjort noe veldig gøy, lærerikt og spennende som jeg gleder meg veldig til å dele med dere. Ja, jeg er en sånn kjip blogger som teaser – Jeg vet! Men, sånn må det nesten bare være litt. Hadde jeg fått bestemme hadde jeg aller helst delt det allerede i går. 

Etter en spennende dag med jobb kom jeg nettopp hjem til mamma og pappa. Lillesøs kommer hjem fra Polen i dag, det er duket for Idol, is og digg middag. SOM jeg har lengtet etter denne kvelden. Det er nesten sånn at jeg kan begynne å grine av hvor mye jeg trenger en kveld med fæmmen, lite kjas og masse kos. Ja, jeg er litt underernært på kos. 

Men nå er det egentlig bare noen ting å gjøre før det er hælj og Idol:

1. Ta av sminka

2. Ta på hettegenseren

3. Ta av buksa

4. KASTE BH-EN

GOD HELG! <3

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “KAST BH-EN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *