La oss si det sånn… Dette er IKKE bra idag. 

Oh boy, i dag verker ca. hele kroppen, hodet dunker og viljen ligger omtrent under senga. Som jeg har tilbragt store deler av dagen i. Det hender at formen ikke er helt på topp, jeg bare ber til høyere makter om at den er back on track i morgen. Til tross for at jeg store deler av dagen har vært sengeliggende startet jeg faktisk dagen (ganske så fresh) på Nyhetskanalen i dag. Det er alltid stas og veldig morro. Denne gangen var det snakk om utseendepresset fra bloggere, som jeg absolutt syntes det er på tide å snakke om. 

I morgen reiser jeg til Oslo og jeg vet faktisk ikke enda når jeg kommer tilbake til Sverige. C har en del bortekamper på rad nå, og er derfor nesten borte fredag – mandag neste helg, og når jeg allerede er hjemme så føler jeg at det kanskje er unødvendig å reise hit når han ikke er her. Jeg vet ikke, men jeg finner vel ut av det! På agendaen er det både litt møter, et event med Aftenposten, familiebursdag for meg sjæl og selveste VIXEN! Jeg har fått litt spørsmål om antrekk og sånt, men det forblir hemmelig en liten stund til… Det er nemlig så sjukt spennende skjønner du, hehe. 

Nå skal vi bestille noe mat, det er nemlig en sånn dag idag! Men, det er luksus faktisk. Jeg håper dagen deres har vært finfinfin!

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Rett ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *