Okey, hva skjedde nå?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hallo fra bloggbobla! Og plaskregnet. For en dag det har vært. Telefonen har ringt i ett, det har tikket inn mailer og jeg har forsøkt å være politisk korrekt og holde tunga rett i munn etter innlegget tidligere idag. Det er sannelig ikke lett, for det er en diskusjon som inneholder mye følelser for mange. 

C sine besteforeldre er her nede i Norrköping og de har vært her i noen dager nå. Vi skal snart ture av gårde for å se kamp, og da tenkte jeg å logge av litt. Det trengs i blant 💪 Skuldrene har sittet opp under ørene i hele dag, og jeg tror nesten jeg skal bli gæren – Men, det er morro og jeg klager ikke!

På fredag reiser jeg hjem til Oslo igjen, og da fortsetter rottereset med jobb, familiebursdag, møter, event og VIIIIIXEN (!!!). 

Jeg tror faktisk at jeg skal på Nyhetskanalen på TV 2 i morgen tidlig 08.00, hvis alt klaffer – Så tune inn hvis du kan! Temaet blir bloggere, kjas, operasjoner og forbilder… Kort fortalt, haha. Jeg tror hvert fall at det er viktig å snakke om det vi skal snakke om, så jeg håper du er enig og at du vil sette av tid til å se. 

Nå skal jeg hive på meg den grønne skinnbuksa mi (må føle seg litt fin si) og komme meg avgårde på kamp. Vi snakkes! 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *