Svar på spørsmålene!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei gjengen ♥ Nå sitter jeg rundt kjøkkenbordet og skal snart ut døra. Men før jeg gjør noe som helst så tenkte jeg at jeg skulle svare på ukens spørsmål! 

– Hvorfor lyver du om at det var silikon du tok for et år siden når du var på sykehuset???

Ehm. Dette lyver jeg overhode ikke om. Jeg har ikke silikon og jeg kommer heller ikke til å ta det. Puppene mine er som de er:) 

– Svarer du alle som sender deg melding? 

Jeg forsøker å gjøre det. Noen meldinger er veldig “tunge” og derfor tar det av og til litt tid. Noen ønsker også å ha samtaler over flere dager, og det har jeg jo ikke med C en gang – Så det blir litt vanskelig å holde gående. Men, jeg syntes det er super hyggelig med snapper (martinehalvs) og meldinger. 

– Hvordan reagerte moren til C på det blogginnlegget du skrev om svigermor rett før jul?

Hun var godt forberedt og tok det med et smil:) 

– Hvor vil du aller helst bo neste år? 

Det vet jeg faktisk ikke. Hvis jeg skal være helt ærlig så forsøker jeg aller mest og fokusere på situasjonen som er akkurat nå og ta det når det kommer. Jeg tror jeg kommer til å bli gal hvis jeg skal gå rundt og spekulere hele tiden. 

Tips: Jeg kjøpte dette skjerfet på Zara for 39,- forrige helg, og jeg digger det! 

– Hvor kjøper du treningsklær?

Hmm… Over alt egentlig! Jeg har ikke noe spesifikt favorittmerke og handler egentlig der det passer meg og der jeg syntes de har noe fint egentlig 🙂 Faktisk er jeg ganske så dårlig til å bruke matchende og fint treningstøy… 

– Hvor bor du når du er hjemme i Oslo/Nesodden?

Da bor jeg hjemme hos mamma og pappa 🙂 

– Hvor kunne du og C tenke dere å bosette dere når dere skal det en gang i fremtiden?

Jeg tror begge to har lyst til å bosette oss i Vollen i Asker per dags dato, men vi aner jo ikke hva som skjer de neste årene, så vi får ta det om 15 år når han har lagt opp – HAHA! 

– Hvorfor vil du ikke ha hund?

Hehe. Av en eller annen grunn så føler jeg at flere syntes at jeg er teit når jeg sier at jeg ikke vil ha hund. Akkurat som at jeg er et litt dårlig menneske som ikke er keen på å ta vare på en hund… Grunnen er så enkel som at jeg for det første ikke er så begeistret for hunder, det er mye jobb og jeg lever et liv akkurat nå der det ikke er plass til en hund. C tuller litt og sier han vil ha, men som jeg sier så er det jeg som måtte tatt ansvar for den når han er ute og reiser, og det kommer ikke på tale. 

– Når flytter dere?

Jeg aner fortsatt ikke om vi flytter eller når vi eventuelt flytter. Det kan være to uker til og det kan være to år til 🙂 

– Sparer du mye?

Ja, det gjør jeg 🙂 

– Hvorfor takket du nei til Paradise Hotel?

Jeg har aldri søkt og jeg har aldri fått spørsmål om å være med 🙂 

– Hva gjør du når du skal ha “Me Time”?

Hmm… Det er mye forskjellig! For meg kan det være å stikke på trening og høre på høy musikk, men det kan også være å ta et bad mens jeg ser på en serie. 

– Hva hadde du ikke klart deg uten i leiligheten?

Det er kanskje helt teit, men jeg hadde ikke klart meg uten stearinlys. Altså, jeg EEEELSKER stearinlys. 

– Hva er din største drøm?

Jeg syntes det er litt skummelt å snakke drømmer, men hvis jeg skal være ærlig så er det faktisk å stifte familie, bo i et fint hus, være trygge, ha god nok økonomi til å ikke ha økonomiske problemer og fortsatt ha en jobb jeg digger. Men, det er jo drømmen når jeg blir voksen da, heheee. 

– Hvor gammel er du?

20 åååååår 🙂 

– Har du noen gang hatt en alvorlig sykdom, sånn at du kunne død?

Nei, det har jeg heldigvis ikke. 

– Har du funnet antrekk til Vixen? Hva skal du i så fall ha på deg?

Ja, jeg har det. Dessverre så forblir det en hemmelighet en liten stund til, haha. 

– Savner du å spille fotball?

Hver eneste dag. 

Nå skal jeg hive meg rundt og komme meg ut døra. Jeg håper dere får en fin søndag! Jeg har forresten noe veldig irriterende på hjertet som jeg forhåpentligvis får ut senere i dag, haha. Nyt ♥

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Svar på spørsmålene!

  1. Synes det er veldig voksent at du ikke vil ha hund på de grunnlagene – man kan ikke bare skaffe en hund og håpe at det ordner seg. Det er jo egentlig samme greia med barn, frivillige barnløse får jo høre at de er egoister for eksempel.Men hvis man ikke vil ha barn , hvorfor skal man på død og liv bringe et uønsket barn frem? For det er det a-4 livet?
    Synes man skal få gjøre akkurat det man vil så lenge det ikke går utover andre, hahha <3 God søndag!

  2. Har ikke lest bloggen din så lenge, så lurer på når du slutta å spille fotball og sånn?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *