Kvelden før kvelden

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Denne dagen har gått omtrent like fort som resten av desember. Altså, tenk at det er lillejulaften! I morgen er det julaften og jeg kan nesten ikke tro at det er sant. Dagen i dag har jeg brukt sammen med familien til C, vi har handlet inn til i morgen, surra litt rundt og bare kost oss. Gatene og senteret her i Norrköping var stappfullt i dag og det kriblet av mennesker som gjorde siste innsats for at jula skal bli best mulig. 

Nå er planen å sette seg i sofaen, se det som jeg alltid må se på lillejulaften og bare lade opp til i morgen. Jeg ville bare titte innom å si at jeg håper alle får en fin kveld uansett hva dere driver med ♥

xx

GOOOOD JUL!

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *