Slutt å stalk meg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame (genseren på bildene er #sponsa) 

Ikke la søndagen bli tatt fra deg. Hvis din sjel mangler søndag, blir den foreldreløs.

– Albert Schweitzer

AD // Genseren er fra Na-kd, og du får -20% avslag på hele nettbutikken ved bruk av koden Martinehalv20

Regn, regn & atter regn. Det beskriver denne søndagen ganske så godt. MEN! Til tross for at det har regnet siden jeg våknet idag har jeg sannelig fått gjort mye. Jeg har fått trent, vasket leiligheten, jobba og fått gjort unna noen checks på to do lista. Digg! Før mislikte jeg søndager sikkelig, men nå er liksom søndager som regel en liten pause i en hektisk hverdag. Det skjer alltid noe selv om det er søndag, men jeg føler liksom at livet generelt går litt treigere på søndager. 

Jeg har også rukket å synke så langt inn i Instagram i dag at jeg likte et bilde jeg OVERHODE ikke skulle like. Altså, skitt. Jeg var inne på en fyr sin Instagram, og vi er sånn halvveis bekjente. Hvordan jeg kom inn på profilen hans aner jeg ikke, men jeg gikk vel fra den ene profilen til den andre. Etter å ha skrollet og stalket vel så lenge inne på profilen hans klarte jeg jaggu å like et bilde fra julen 2014. Great Marty. Dilemmaet var om jeg da skulle ‘unlike’ eller stå i det, og jeg valgte å stå i det. Det er enda kleinere hvis personen faktisk får varsel, sjekker hvilket bilde også ser den at du har ‘unlika’ det. Æsj, shit happens. Jeg husker godt at jeg klarte å gjøre det samme med en venninne for noen år tilbake, og da sendte hun meg melding etter at jeg hadde likt et av hennes første bilder der hun skrev “slutt å stalk meg”, hahaha. Heldigvis skjer ikke det så altfor ofte. 

Uansett. Nå holder vi egentlig på å lage litt middag. Jeg har importert litt Dolmio-saus fra mitt kjære Norge, så det er pasta, kyllingkorv og Dolmio-saus til middag her idag. Så når middagen er spist skal jeg forhåpentligvis få sett reprise av The Voice fra forrige, som jeg har blitt helt hekta på. Jeg griner av alt jeg ser på TV om dagen… 

Jeg håper dere nyter søndagen.

xx

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *