Gårsdagens regn ser ut til å bare fortsette. Det regner, regner og regner. På en måte liker jeg det litt, for jeg kjenner at jeg bærer på en forkjærlighet til høsten. Jeg tror jeg har så mange gode assosiasjoner og tanker om høsten, og at stearinlys og sofakos er noe av det beste jeg vet. Jeg takker aldri nei til sol og varme, men forsøker å se at alt har sin sjarm. Muligens bortsett fra februar, slafs, regn, snø og varierende temperaturer. Jeg har tenkt litt på september de siste dagene, og lagt en plan for hvordan måneden vil se ut. Jeg kan si så mye som at det ser ut som at september ble helt annerledes enn jeg trodde!


9.september 2016

✖ Månedens mål: Jeg vil være flink til å komme meg ut døra og på med joggeskoa. Jeg har vært flink i august, og jeg kjenner hvor mye jeg får igjen for å være fysisk aktiv. Jeg har også lyst til å være flinkere til å spise ofte, sånn at jeg slipper å bli akutt sulten. 

✖ Månedens planer: Det blir MYE pendling i september, og jeg skal vel ha tre turer til Oslo. Jeg reiser tilbake til Oslo allerede på søndag siden jeg har en uke med masse møter. Jeg og en annen holder også på å jobbe med noe jeg tror kan bli veldig spennende og interessant, og det blir sluppet i september! 

✖ Månedens ønske: Veldig voksent, men jeg håper at det blir valgt en handlekraftig, trygg og folkelig regjering. Hvis ikke du har stemt enda anbefaler jeg deg virkelig å gjøre det.

✖ Månedens hjertesukk: Jeg vet ikke helt faktisk. Men jeg skal begynne å lese litt skole igjen, og det kjenner jeg at jeg må manne meg litt opp til. Jeg er fast bestemt på at jeg skal det, det er bare et lite prosjekt å komme i gang. Jeg tror jeg må være flink til å sette av faste tider og faktisk bestemme meg for å gjøre det, jeg vet jo at jeg får enormt mye igjen av å gjøre det. Det finnes jo egentlig ingen gode unnskyldninger til å slippe unna!

✖ Månedens ønske: At Grundis danser fletta av alle i Skal Vi Danse!


28.september 2016

✖ Månedens mat ønske: Jeg har hatt lyst til å lage ordentlig tomatsuppe med egg og bacon i hele august, og nå i september skal jeg virkelig gjøre det. Jeg lagde tomatsuppe fra bunnen av på barneskolen, og har ikke gjort det siden – Men nå skal dere se at det skal bli gjort. I kveld kanskje? Hmm. 

✖ Månedens klesønske: Hvis jeg skal være helt ærlig så tenkte jeg i dag morges at jeg skal forsøke å ikke handle så mye i september. Jeg har lyst til å spare litt, og i og med at jeg brukte mer enn planlagt forrige måned så vil jeg holde litt igjen. Uansett så er det ingenting jeg behøver akkurat nå! Jeg har lyst på en blazer som jeg egentlig har hatt lyst på i ett år, så hvis jeg finner den må jeg nok slå til, men uten om det har jeg lyst til å stå over. 

✖ Månedens høydepunkt: Det er mye jeg ser frem til i september. Jeg skal ha noen spennende møter, jeg skal lansere noe kult, C har seriestart, og før jeg vet ordet av det skjer det jo plutselig noe overraskende. 


30.september 2016

Jeg kjenner faktisk at jeg er spent på september, og at jeg gleder meg til dagene som kommer. 

 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *