Verdens verste

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Nå har jeg akkurat vasket leiligheten, ryddet, trent, vasket klær og middagen står i ovnen. Haha. Kødda. Jeg har faktisk akkurat støvsugd over leiligheten, for jeg tør ikke tenke på når det ble gjort sist. Jeg har blitt så giddelaus nå som jeg vet at det ikke er altfor lenge igjen til vi flytter. Samtidig så skal jeg innrømme at jeg hjalp litt, for vi skal jo faktisk trives her de neste ukene også. Jeg har prestert å love C steik til middag i over to uker, så idag var jeg faktisk bare nødt. Haha. De siste ukene har vært så hektiske så det har gått fryktelig mye i kyllingvinger og lettvint mat, så det skal bli digg med noe ordentlig tross alt. 

Denne søndagen har vært veldig avslappende og fin, samtidig så har hodet mitt gått veldig på høygir. Det har skjedd mye og jeg skal innrømme at jeg til tider har følt meg som verdens verste menneske idag. Jeg vet ikke om dere har lest innlegget jeg skrev før idag om bloggere som velger å ikke skrive under på Sunn Fornuft plakaten? Hvert fall. Det har selvfølgelig skapt mye reaksjoner, og jeg er ikke alltid like flink til å skyve det unna. Jeg står på mitt og jeg kunne diskutert det herfra og til månen, men det er aldri kult når kommentarfeltene blir useriøse og angriper meg som person. Jeg tror folk ofte glemmer menneskene i saken, for utad så er vi “bare” bloggere. Hvis dere skjønner? Jeg tråkker av og til utenfor, og det hender jeg setter ting jeg tenker på spissen. Dette gjør jeg mye fordi jeg ønsker at det skal bli debatt, fordi jeg mener det er viktig å snakke om. Men i dette tilfelle så var jo ikke dette et person angrep, overhode. 

Uansett. Nå skal jeg drukne meg, grave meg til Kina eller spise en giftig blomst. Neida, men det var et lite øyeblikk det fristet aller mest. Æsj, hater at jeg tar meg nær av det. 

Vi snakkes.

xxx

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Verdens verste

  1. Har ikke lest bloggen din så mye før.. men du virker som en trivelig og fin jente. Synes det er synd du skriver at du tar deg nær av visse ting samtidig at du skriver fler personer angrep deg personlig- så har jo du også angrepet andre bloggere med NAVN.. synes det virker litt rart. Som sagt kjenner jeg deg ikke, men liker ikke mennesker som trykker andre ned for å vise at en selv er bedre…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *