Hey dere. 

Jeg har blitt gjort oppmerksom på at det er en person som skriver og sender ting “på vegne” av meg på Facebook og Snapchat. Dette er et navn jeg kjenner til da jeg selv har fått flere ubehagelige meldinger fra denne personen selv. Jeg har rapportert inn kontoen og forsøkt å kontakte personen. Jeg har ikke helt klart å skjønne om denne personen vil meg godt eller vondt, men jeg syntes det er veldig ubehagelig. 

Når mamma og jeg var i Stockholm for en stund siden fikk jeg melding på Snapchat fra en person med dette navnet med et bilde av rumpa til Christian, som for to år siden ble sendt til noen venner på tull. I meldingen sto det hils og si takk for lånet, noe som jeg overhode ikke syntes er greit. C og jeg har opplevd dette flere ganger, da det også har skjedd at noen har opprettet falske profiler i hans navn på blant annet Tinder. I fjor opplevde jeg å få en fremmed jente på døren som trodde hun skulle på besøk til C, i og med at hun trodde de hadde kommunisert på Tinder. 

 

 

Jeg syntes dette er helt ugreit og forsøker iherdig å ta tak i problemet. 

Takk til dere som sa i fra 🙂

 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *