Grillparty og surr

Categories Blogg

I går var jeg i Hagefest hos Grunde for å feire bursdagen hans, noe som var sikkelig hyggelig. Det er litt ironisk med sånne sammenkomster, for jeg tror alle som er tilstede syntes det er super flaut og litt små kleint den første timen, før det løsner og blir super hyggelig! Det ble det hvertfall i går  🙂 Hva slår vel egentlig musikk, god mat og bra mennesker? 

Ser dere Fredrik under her —>? Han er med i Norges Tøffeste som har finale i kveld, så hei på Fredrik!! 

 

Forresten, så heter Grunde Grundemyhrer på Instagram, Christian heter Kaasastul97 og Fredrik heter Godagereide 😉 

Jeg løp rundt i hele går før bursdagen og ordnet litt små ting her og der, og etter bursdagen kjørte Christian og jeg til Skien, så det er her jeg er nå. Er så deilig å bare dra litt bort og slappe av! Elsker å være her :):) 

Håper dere har en fin søndag, og at den avsluttes med Norges Tøffeste på NRK 1 21.05 idag!

– Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Grillparty og surr

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *