Åååå, dette har jeg gledet meg til å dele 💛 I skrivende stund sitter jeg rundt spisebordet i hjemmet vår her hjemme i Norge, mens sola skinner inn de store vinduene. Jeg kan kjenne pirret i magen, både for at våren er på vei og over hvor fælt jeg koser meg her hjemme. Og alt er jo litt deiligere når sola skinner, ikke sant! Havet glitrer utenfor vinduet i andre etasje, snøen smelter utenfor og jeg sitter her og øver meg på å drikke kaffe, mens jeg hamrer løs på tastaturet.

Vi er mye borte, vi reiser ofte og vi har derfor bestemt oss for at leiligheten vår er altfor ålreit til at den skal stå tom så ofte som den gjør. Vi har derfor laget en annonse på både Finn.no og Airbnb der dere som vil kan leie den og bo her, om det er for noen dager, noen deilige sommerferieuker eller hva det måtte være.

Se leiligheten vår og masse fine bilder tatt av Magnus Bjørnerud, HER.

Herregud, som jeg gleder meg til sene sommerkvelder her hjemme, grillings og hygge her.

Klem fra meg,

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *