Verdens enkleste dessert….

Categories Inspirasjon, TIPS!

Det er sjeldent jeg sier at noe er verdens beste, enkleste eller fineste. Men, denne gangen tillater jeg meg å påstå at dette er en av verdens enkleste desserter. Ja, eller om du vil ha det som kveldsmat. Alt ettersom!

Jeg elsker dessert, men det sier seg vel selv at verken kropp eller sjel blir så begeistret om jeg spiser det hver dag. Men! Det betyr ikke at jeg ikke kan unne meg noe ekstra godt i ny og ne, som verken heter kake eller is. Enten til dessert, eller som litt ekstra god kveldsmat eller til lørdagsfrokosten.

Jeg syntes ofte tips og triks til hvordan man kan lage gode og næringsrike desserter blir altfor kompliserte og vanskelige til at jeg i det hele tatt gidder å gi det et forsøk. Men, enklere enn dette blir det ikke:

Du trenger: 

♡ Vanilje youghurt/kesam

♡ Hvordan bær du måtte ønske!

Ja, noe mer hokkuspokkus er det ikke og det er jo helt prima. Jeg er jo ikke akkurat et geni som har funnet ut at dette er digg, men gode tips er til for å deles, eller hva?

Om du vil ha det lille ekstra kan du strø litt mørk sjokkis over. 

Kos deg🍓

1 kommentar

1 thought on “Verdens enkleste dessert….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *