TIPS DIN VEI!

Categories TIPS!

Nei, nå er det jaggu lenge siden tipselørdag, så her kommer det et innlegg fult av tips og triks!!!💛 

Tips nr. 1? Uten tvil dette serumet. Jeg har kranglet med huden min siden vi flyttet til USA, og jeg har aldri hatt så dårlig (og vond) hud som jeg har hatt de siste månedene. For litt siden oppsøkte jeg en hudpleier i ren desprasjon, og jåla meg til en hudbehandling og fikk tips om å teste dette serumet. Jeg har brukt det to ganger om dsagen siden, og se forskjellen på bildet over! På bildet til høyre har jeg brukt serumet i én uke. Jeg renser fleisen, påfører serumet, også fuktighetskrem/solkrem. Solkrem er ekstra viktig når man bruker serumet. Det koster en del, men ja… For meg har det vært verdt hver eneste krone. 

Gua Sha i mitt hjerte 💚 

Jeg begynte å bruke den magiske stenen i høst, og se hvilken forandring den har gjort på fleisen min! Ansiktet mitt har falt litt for hvert nesebrudd jeg har hatt, og jaggu har ikke den magiske steinen rettet opp i det. Kult, behagelig og veldig kjekt si. Jeg bruker den så ofte jeg gidder, gjerne noen ganger i uka. Sørg for at du har masse fukt i ansiktet og ikke dra den over huden om du har mye acne – For det skal aldri gjøre vondt. Jeg anbefaler å kjøpe denne, men om du vil ha en billigere variant (den er ikke ekte sten) så anbefaler jeg denne

Den feteste, diggeste og beste hoodien jeg noen gang har hatt. Jeg ELSKER den! Den er perfekt. Så perfekt at jeg kjøpte meg den i rosa også, haha. Den har jeg faktisk på meg i skrivende stund 💕 Du finner den HER

Håret? DENNE har revlusjonert sveisen min. Det er som å komme rett fra frisøren hver gang jeg har flottet meg med den! Se se fresht det blir 🥺

Jeg fikk kjøpt den siste av denne genseren her i Lindex-butikken jeg var innom i november, etter at den ble revet bort på nett. Den har vært utsolgt siden, men nå har jeg funnet en like fin en – Om ikke finere HER. Den er perfekt. Dra på deg tightsen, de høyle bootsa og sleng på denne genseren, så har du mitt favorittantrekk😂 Comfy og kult. Ingenting er bedre! 

Du får alltid 20 % rabatt hos ICANIWILL med rabattkoden MARTINEH20, og de har fått inn den tøffeste kolleksjonen nå. Sjekk den ut HER! Tips, tips 🤍

Klem, klem,

 

2 kommentarer

2 thoughts on “TIPS DIN VEI!

  1. Er det virkelig til god hjelp ? Jeg har slitt med huden siden andre barnet mitt ble født og har prøvd mye . Er blitt 58 år (hurra) Alene ufør , så trenger ærlig svar . Jeg er mye eldre en deg , men du er en herlig person .Hvis det virker bra , skal jeg spare til den 😄👍 mvh Aud

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *