Mine go-to produkter i sminkepungen

Categories Inspirasjon

HEI PÅ DEG 💛

Jeg kanke skryte på meg tittelen som semiproff på sminke en gang, men jeg synes det er gøy – Som er en fordel. Hvert fall når det går kjapt, når det er enkelt, når det blir dritfint og når ansiktet gløder som en sol. Skulle ønske det ble sånn hver gang, si. Jeg har noen go-to produkter i sminkepungen som jeg sverger til (som gjør at det stort sett blir noe i den gata hvert fall), noen trofaste som har fulgt meg i åresvis og noen nye. Favorittene er mange, og jeg elsker jo å teste nye produkter… 

Her er mine absolutte go-to produkter: 

Denne har jeg snakket om mange ganger, og jeg tror neppe at jeg kommer til å slutte med det. Jeg har brukt disse i flere år, og jeg elsker de! Glow Drops gir det jeg kaller livets glød, og jeg bruker de både alene om jeg ønsker litt glød i fleisen, jeg blander de inn i foundationen og jeg legger de noen ganger på som en vanlig tørr highlighter. Du finner det HER, og om du elsker glød, vil ha det enkelt og ikke minst fresht: This is it. Jeg har fargen på bildet! 

 

Dette er kanskje det beste bomkjøpet jeg noen gang har gjort, haha! Jeg skulle egentlig kjøpe produktet på bildet under, men det var tomt, så da gikk jeg for denne i stedet. Lite visste jeg at den skulle revolusjonere sminkerutinen min, hehe! Jeg kjøpte den i medium 02, og den er perfekt når jeg har litt farge i fjeset (eller selvbruning). Om jeg ikke har det, så behøver jeg hakket lysere. Når vi først er inne på glød, så må jeg gi denne 10/10. Den gir en stråååålende, sunn og frisk glød på null komma niks, den fukter godt og frisker opp huden. Jeg er frelst! Du finner herligheten HER

Jeg er veldig glad i alt av kremede produkter, og spesielt produkter som tilfører fuktighet, som smelter inn i fleisen og som legger seg naturlig og fresht! Fargen er amazing, den er super enkel og den gir en perfekt naturlig blush. Du finner det HER

Dette er den beste foundationen jeg NOEN gang har testet! Nå skal det sies at jeg ikke har testet noen annen de siste 2,5 årene, fordi jeg forelsket meg i denne, haha! Om du er ute etter dekk, så er denne helt rå. Den jevner ut, dekker enhver urenhet og er enkel å bruke. JEG ELSKER DEN! Jeg har fargen 66 nå. Du finner den HER. TIPS: Jeg har denne i to farger. Både i “min” farge og en lysere som jeg bruker utelukkende som concealer. Da blir’e altså nesten som om jeg har filter på! Jevnt og så fint. Og den dekker jo magisk bra ikke sant… 

Jeg tror jeg har denne liggende i enhver veske, lomme, i bilen og alle andre steder jeg kan ha en, hehe. Love it! Du finner den HER, og om du liker glans, er denne perfekt. Fargen på bildet er amazing (min favoritt), men den finnes også i flere farger! 

Denne kosten har også revolusjonert sminkerutinen min. Custom Complexion Brush gir deg en 3-i-1 børste, sånn at du kan velge lett til full dekkevne på sminken med justeringene på siden. Maks: Full dekkevne for en feilfri base. Medium: Medium dekkevne for en jevn base. Minimum: Lett dekkevne for en naturlig look. Den er helt genial, og gjør at sminken legger seg råfint. Du finner den HER

Dette samme gjelder denne. Den er helt prima til å legge/blende concealer! Du finner den HER

Om du vil klinke til med de beste kostene (jeg veit om, minus de over i ett sett, så får du DETTE til 199,-. Genialt gavetips forresten! 

 

Dette er det fineste solpudderet jeg veit om! Det matter ned ansiktet (det trengs litt med all gløden jeg vil ha, hehehe) og fargen(e) er AMAZING. Det gjør at ansiktet får en solkysset farge, og det er jo det eneste jeg vil! Du finner det HER. Jeg bruker fargen Give Me Sun! 

Denne har omtrent enhver makeupartist jeg noen gang har blitt sminket av brukt, og da skjønte jeg at jeg måtte skaffe meg den sjæl. Den gjør at sminken under øynene legger seg veldig fint, men det beste er at den reduserer mørke ringer og lysner opp under øynene! Du finner Banana Bright Eye Crème HER

Concealer bytter jeg støtt og stadig, og jeg har flere liggende som jeg bruker. Nå sverger jeg til denne, for jeg synes den lysner opp veldig bra, den tar knekken på mørke ringer under øynene og gir et mer våkent blikk. Jeg synes liksom den er litt mer enn bare en del av basen, om du skjønner? Den anbefales hvert fall! Du finner den HER

Denne mascaraen! Trenger jeg egentlig å si noe? Det er den beste jeg har testet hittil… Noen gang! Den er utsolgt overalt, men jeg lover å si ifra når jeg ser at den kommer inn igjen. Jeg har satt på overvåking OVERALT, haha! 

EDIT!!! TULLA: Jeg fant den HER. HURRAAAA! 

Om du vil at sminken skal sitte like fresht dagen lang (og natta), så er denne noe for seg selv. Den er UVIRKELIG BRA! Et spray eller tre, og sminken holder seg råflott time etter time. Du finner’n HER. TIPS: Spray den på før du påfører sminka også. Jeg mener det, den er SÅ BRA! 

Om du veit om et produkt jeg absolutt burde prøve: Hola at me! Jeg håper du kanskje fant noe du ville teste, og at du synes det var ålreit med litt inspirasåååån på sminkefronten. 

Et siste tips fra meg! Det ekke sminke, men den fortjener en plass allikevel. DENNE tannkremen gjør susen! Den gjør både tennene hvitere og tar vare på de som en vanlig fluortannkrem i samme sleng for under 19,-). 

Jeg håper du føler deg like fresh som det denne looken blir, hehe 💕

Klem fra meg,

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *