Jeg svarer på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei søndag! Og hei dere💛 Her i huset er det skikkelig søndagsstemning. Hvert fall for min del. Jeg ligger og oppdaterer dere fra senga, mens C er på trening. På planen idag står det en tur i vårværet, jobb, forberedelser inn mot den nye uka og i kveld skal jeg se på kampen til C med familien min og hans. Midt i blinken!

Her kommer ukens spørsmål og svar så hold dere fast, haha!

🌻🌻🌻

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig fint! Det er vår i lufta, ting går fint og jeg har egentlig ingenting å klage på. Det er skikkelig digg at ting flyter og går litt min (vår vei). Jeg håper at dere også har det fint!

Har du noen tatoveringer?

Nei, det har jeg ikke!

Har du førerkortet?

Ja, det har jeg. Jeg tok lappen dagen etter at jeg fylte 18 år!

Når kommer første episoden av podkasten?

Forhåpentligvis i morgen. De to første episodene er spilt inn, men jeg venter på godkjennelse av iTunes! Jeg er skikkelig spent på hva dere kommer til og syntes😍

​Hvem er den kuleste personen du har møtt?

Zlatan, uten tvil!!!!!!

Hvorfor er du så sjeldent på eventer osv?

Det er rett og slett fordi det sjeldent gir meg noe! Jeg føler meg ofte utilpass og i veien, og jeg tar meg heller en tur i skogen enn en tur på et event for å skryte, bli tagget på Instagram og henge med folk det bare er beleilig å henge med. Men, jeg vet at noen digger det og jeg tenker som så at det er helt topp at vi er forskjellig jeg.

Har du et frikort?

JAAA! Charlie Hunnam. LEEETT. HAHA!

Røyker du?

Nei. Jeg har faktisk aldri testet det heller!

Hvis du er skikkelig usikker på hva du skal ha på deg en dag, hva går du for som alltid er en sikker vinner?

Hmmm… Jeg sverger til en kul jeans, en kul genser/skjorte/bluse, et kult belte og enten sneakers eller høye heler. Aka, det er nesten bare det jeg går i 😂

Hvilken klesstørrelse bruker du?

Alt fra S til XXL! Det varierer så mye fra butikk til butikk, fra merke til merke. Jeg kjøper det som passer, uten å være så nøye på størrelsen jeg!

Hva er din favorittartist?

Aaah… Godt spørsmål. Pink er hvert fall høyt oppe på lista, haha!

Takker du ja til alle samarbeid og all spons?

NEI! Overhode ikke.

Hvor mye penger bruker du i måneden?

Det varierer veldig, så jeg har ikke et eksakt tall. Jeg har de faste utgiftene mine på hus, bil og sånt – Også er det varierende på mat, klær og diverse!

Hvordan fikser du håret ditt?

Det er det faktisk ganske mange som har lurt på, så jeg tenkte at jeg skulle lage en video på det jeg🙋🏼

Hvilke apper bruker du til å redigere bildene dine?

98 % av gangene bruker jeg vsco og det funker som bare det!

Hvorfor ser vi aldri broren din på dine sosiale medier?

Grunnen er vel så enkel som at han ikke er så opptatt av sosiale medier og at jeg derfor ikke har noe behov for å utlevere han heller! Jeg er veldig opptatt av at de menneskene som er rundt meg selv skal få velge hvor synlig de vil være. Det hender jeg poster et bilde av han, men ja – Det er sjeldent!

Syntes du det er greit eller ikke med one night stands?

Det er helt greit. Vil man det så er det greit, men man ikke det er det også helt greit 🙂

Hvorfor har så mange kjendiser og influensere valgt å gjøre Instagramkontoene sine private?

Jeg tror det kommer av to grunner, og det er at da kan ingen kjøpe falske følgere til kontoene, som for noen har vært et problem. I tillegg må man da faktisk følge for å få med seg innholdet, noe som betyr flere følgere for noen!

Hvem betaler mest av deg og C?

Vi bidrar like mye begge to!

Har du noen tips til å stresse mindre?

Pust med magen. Sov nok. Spis mat som gjør at kroppen din har det best mulig. Gjør ting som gjør deg glad. Bli ferdig med ting. Husk at du ikke kan gjør alt på en gang (Ja, det gjelder meg selv også) 💛

Hva er det beste du vet av mat?

Ah, godt spørsmål. Jeg takker sjeldent nei til en ordentlig burger og pommes frites, men jeg er genrelt glad i middag egentlig, haha. Nei, det er vanskelig å svare på faktisk.

Hvorfor har du solgt bilen din?

Nei, det har jeg ikke!

Har du noen dyr?

Jeg har to katter hjemme hos mamma og pappa! Dette er Beate:

Nå skal jeg snart vrenge meg ut av senga og ta fatt på dagen! Jeg håper søndagen deres blir fin, og at livet behandler dere bra om dagen💛 Sender dere en stoooor klem fra meg! Og Beate. Om du vil.

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg svarer på spørsmålene deres!

  1. Ha en fin dag. Lykke til på kampen idag. Skulle si ifra dattera mi at hu elska å lese boka di.

  2. Hei, jeg er 42 år og liker egentlig ikke å lese, men du vekker leselysten i meg med noen av innleggene dine. Har du flere gamliser som leser bloggen din??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *