Jeg har fått meg ny jobb!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det hender at jeg får spørsmål om hvem jeg er. Du kjenner sikkert til det når noen sier sånn: “Ja, fortell. Hvem er egentlig du?”. Jeg kan si så mye som at potensielle dates som har startet samtalen sånn har forblitt potensielle dates. Hva i alle dager skal man svare? Skal man oppgi personaliaen sin? Skal man oppgi høyde og vekt? Skal jeg fortelle om en rar uvane man har? Eller skal man gå inn for å forsøke og bli litt kjent etter hvert, kanskje? Nei, ikke vet jeg. Nå sporet jeg egentlig ganske voldsomt ut her også, for jeg skulle overhode ikke begynne å bable om dates, rare spørsmål og annet surr. 

Jeg skal egentlig bare stikke innom å fortelle dere noe gøy og vise dere en litt annen side av hvem jeg er. Eller legge til enda en side er vel bedre sagt. For, jeg har faktisk fått meg en ny jobb. Og ja, det er faktisk en jobb. Og la oss si det sånn… Det er ikke så rart hvis du lurer på hva jeg egentlig jobber med, for jeg gjør ganske så mye forskjellig. Det er hvert fall ingen hemmelighet at jeg har mange baller i luften og at det sjeldent er kjedelig. 

I det ene øyeblikket gjør jeg dette på jobben: 

Eller noe som dette: 

I et annet øyeblikk så gjør jeg dette:

Og rett til dette: 

Noe av dette:

For ikke å snakke om dette:

Og i øyeblikket etter det så gjør jeg noe av dette:

Ja, også litt av dette:

Og i det neste øyeblikket så gjør jeg noe av dette:

Jepp, i det ene øyeblikket leker jeg modell, er påkledd svindyre kjoler og blir sminket, mens jeg i det andre øyeblikket står ute i regnet, i ført svett treningstøy og ja… Er fotballtrener. For ja, jeg har faktisk takket ja til å bli fotballtrener i Stabæk! Altså, hvem hadde trodd det? Jeg hadde hvert fall ikke det. Jeg skal selvfølgelig fortsette å spille sammen med laget mitt, jobbe med den ordentlige jobben min (som noen mener også bare er tull, haha), skrive, produsere, skravle og holde på, men jeg skal også leke litt fotballtrener. Haha, hvor morsomt er ikke det a? 

​Jeg digger det hvert fall og jeg gleder meg masse! Coach Halvorsen liksom. Nei, herregud. Det hørtes teit ut. HAHA! 

Pssst… Jeg trives faktisk bedre i svett treningstøy enn i svindyre kjoler. 

HA EN FIN KVELD 🖤

// Marty 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg har fått meg ny jobb!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *