Nå svarer jeg på det dere har lurt på:

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei og gooood søndag gjengen! Jeg håper at dere har det fint og at søndagen deres er bra. Akkurat nå ligger jeg rett ut i senga i ført en hettegenser, en dott på hodet og joggebukse, jepp, det er fortsatt sånn jeg liker det. Vanligvis pleier jeg å poste dette innlegget før 12 på søndager, men i dag fikk jeg det rett og slett ikke til. Grunnen er at jeg var litt for opptatt med å spille futsal (innendørsfotball). Herregud, så moro det er og herregud, så sliten man blir… 

Men til tross for at innlegget kommer litt senere enn vanlig, så er det klart for ukens spørsmål og svar: 

Hvordan har du det?

Vet du, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg har hatt det så fint som nå. Ingenting er perfekt, men jeg er veldig tilfreds, fornøyd og glad om dagen. Jeg kjenner meg sterk, jeg tar godt vare på meg selv, jeg er glad og jeg er gira. Det føles veldig godt og bra! Takk som spør <3

Hva er sivilstatusen din om dagen?

 

Sterk, selvstendig og singel. 

Er det slutt mellom deg og Mr. X?

Nå har jeg vel aldri sagt at det har vært et forhold mellom meg og Mr. X, haha, men nei, vi snakker fortsatt sammen og henger sammen! <3 

Hvem er den kuleste hockeyfrua eller fotballfrua du har møtt?

Jeg kjenner bare kule, inspirerende, dyktige, smarte, kreative, morsomme, sterke og rå damer som tilfeldigvis er i et forhold med en mann som spiller fotball eller hockey. Akkurat som at jeg kjenner damer som tilfeldigvis er sammen med en mann som kjører søppel, og disse kaller jeg ikke for søppelfruer. 

Hvordan klarte du å snike deg unna å komme med på noen “offentlige lister” når skattelistene kom?

Jeg tror rett og slett ikke at jeg er kjendis nok jeg 😂

Hvorfor var ikke du invitert i bursdagen til Isabelle Eriksen når dere er venner?

Jeg var invitert, jeg kunne bare ikke komme ettersom jeg var i Stavanger og fordi jeg var så sent hjemme. Det så skikkelig gøy ut, så det var veldig synd at jeg ikke kunne – Men sånn er det. Det viktigste er at hun hadde en fiiin feiring 🌟

​Hvem tror du at kommer til å få ny kjæreste først av deg og C?

Det har jeg ikke tenkt noe på egentlig. 

Er det sant at du skal flytte?

Nei, det er det nok ikke. Jeg trives veldig godt der jeg bor nå og håper at jeg skal bo der en god stund til! 

Takker du ja til alle samarbeid og all spons?

NEI! Det gjør jeg overhode ikke. Jeg er stolt over alle samarbeid jeg har og jeg er veldig opptatt av at det skal være i tråd med mine verdier og min merkevare. 

Hva er ditt motto her i livet?

Kick ass!!! 

Hvordan er det å ha vært på 1.plass på blogglista flere dager på rad?

Reaksjonen min i går var ca. sånn som dette: 

Kommer det til å bli arrangert Vixen Influencer Awards neste år?

Jeg har faktisk ikke peeeeiling! Det har jeg faktisk ikke tenkt på før jeg fikk spørsmålet heller, haha. 

Når skal du dele nyheten du snakket om?

I MORGEN! Nyhet og nyhet da, det er noe som er veldig stort og noe jeg har drømt om lenge, så for meg er det hvert fall en nyhet. Jeg gleder meg og jeg er veldig stolt. 

Hvor høy er du?

Jeg er 1.80 og jeg diiiiiiiiiiigger det 💪🏻

Har du daglig kontakt med C?

Ja, det har vi stort sett. 

Angrer du på bruddet?

Nei, det gjør jeg ikke! Det var veldig riktig. 

Hva er din faste månedslønn på?

Jeg har ingen fast månedslønn! Selv om det hadde vært digg til tider, hehe. 

Hva syntes du om at *********** operert seg?

Det vet jeg ingenting om og det har jo ikke jeg noe som helst med heller. Jeg syntes for eksempel mye om at abortloven blir herja med i disse dager. 

Hva gjør deg skikkelig glad? 

👨‍👨‍👧‍👦🍦🌞🎼🏖💃🏻💋💝

​Hvilke appen bruker du til å redigere bildene dine?

98 % av gangene bruker jeg vsco! Jeg har også Afterlight som er bra. 

Hvordan klarer du å glemme/se forbi de stygge kommentarene du får?

Jeg skal være så ærlig å si at det ikke er alltid jeg klarer det, men stort sett så går det greit. Det høres kanskje litt teit ut, men jeg har på mange måter blitt litt herdet. Men vender seg på en rar måte til at ikke alle vil deg godt og at man faktisk er nødt til å le og tulle med noen kommentarer. Jeg velger selv å være i bransjen og jeg velger da selv at noen vil ha en mening om meg, og at den nødvendigvis ikke er hyggelig. Det forsvarer ikke at folk skriver stygge ting, men jeg må forstå at det kan komme. Som regel funker det å riste på hodet og legge kommentaren i en skuff, le av den eller tenke: For en dust. HAHA! Det hjelper også å tenke på at de aller, aller fleste kommentarene som kommer er helt fantastiske – Og det betyr skikkelig mye 🌸

Har du sluttet å spille for Stabæk?

Nei! Jeg spiller fortsatt for Stabæk. Forklaringen til at jeg har på meg en annen drakt på bildet over er fordi jeg spiller futsal for Nesodden. Man kan nemlig spille fotball for et lag og futsal for et annet! 

Det var det for idag. Jeg holder faktisk på å sove her jeg ligger, så jeg tror jaggu at jeg skal ta meg en powernap. Det er vel innafor det vel? Håper det. Vi snakkes senere.

Ta vare på dere selv og de rundt dere 💖 Klem fra meg! 

// Marty 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *