Hvor er jeg og hva skal jeg?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra… STAVANGER! Akkurat nå sitter jeg på en kafé og spiser lunsj. Mamma sitter ovenfor meg og gråter av en eller annen video fra en eller annen amerikansk sangkonkurranse. Herlig mamsen. Herlig. Jeg vet hvor jeg har fått grininga mi når det kommer til den slags fra hvert fall. Jeg gjentar: Herlig mamsen. Herlig. 

Vi tok flyet til Stavanger i dag morges og vi skal være her til i morgen og hvis du lurer på hva jeg gjør her så kan det beskrives sånn som dette:

Neida, det er ikke bare pannekaker og kos på agendaen. Jeg skal delta på en paneldebatt på landsmøtet til Amnesty International i kveld der temaet er digital vold og hatefulle ytringer mot kvinner på nett – Det er både viktig og bra, og jeg er glad for at noen setter fokus på det 💪🏻 Det eneste som er dumt er at det krasjer med Idol, men det er jaggu godt at jeg kan se det i reprise, haha! 

Vi reiser ikke hjem før i morgen kveld, så i morgen skal jeg møte en gammel venninne som bor her i Stavanger, farte litt rundt og jobbe litt mellom slaga. Nå har jeg vært i Stavanger ganske så mange ganger etterhvert, og jeg syntes faktisk at det er skikkelig fint her. Det hjelper så klart at jeg reiste fra regn og grått vær hjemme, til sol og nydelig vær her i Stavanger. Jepp, jeg er en sånn en som er veldig opptatt av været. 

Jeg kom forresten over disse kloke ordene fra kloke Vera Michalsen som gikk bort 28.oktober. Jeg tror kanskje vi alle kan trenge en påminnelse om dette: 

Nå skal jeg ture videre, vi snakkes <3 

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Hvor er jeg og hva skal jeg?

  1. Martine? På det første bildet i dette innlegget ser det veldig ut som om du har redigert bort noen mørke ringer under øynene og puttet på grainy effekt for å dekke over. Kanskje er det kun en tilfeldighet at det er to «myke» områder under øynene dine på det første bildet, og det håper jeg da inderlig, da du er en av dem som tydelig ikke fronter tukling av bilder.. allikevel har jeg merket meg noen av dine bilder som ser ut som om de har blitt kjørt gjennom Facetune appen. Håper ikke dette stemmer 🙂

  2. Forvirret: Hei. Jeg svarte på dette på instastory! Det er ikke tilfellet bare så det er sagt 🙂 Jeg la faktisk ikke merke til at det kunne se sånn ut før du sa det heller. Nesten alle bildene jeg legger ut på Instagram bruker jeg «grain» på, så det må nesten være årsaken. Egentlig skulle jeg legge det ut på Instagram, men det skjedde aldri! Takk for kommentar, men det er ingen grunn til bekymring <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *