Dette er skikkelig stort!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Tirsdag, møter, trening, litt bakpå og fornøyd. Tja, det forklarer vel egentlig denne dagen ganske greit. At det er tirsdag er jo et faktum, jeg har hatt noen spennende møter idag, jeg henger litt bakpå føler jeg (selv om jeg strengt talt sett ikke gjør det. Jeg må slutte å føle det) og jeg er fornøyd. Jeg trives om dagen og det er veldig deilig. Jeg kjenner liksom på en følelse av å være sulten, og ikke på pizza, eller jo, det er jeg alltid… Men, sulten på å utvikle meg, lære og skape. Jeg vil så mye, og det er en digg følelse! 

I går kveld hadde jeg en totalkollaps på sofaen. Jeg la vekk jobben, tok med meg dyna i sofaen og tente stearinlys. Også på en mandag a gitt. Det var helt nydelig og jeg kjøpte faktisk til og med julebrus. Jepp! Dagen i går var bokstavelig talt rar. Det var mye følelser i kroppen og som jeg fortalte her på bloggen var det i går et år siden noen valgte å spre et nakenbilde av meg. Jeg skal ikke legge skjul på at kroppen, hodet og sinn var litt ekstra tungt i går, men litt for tidlig julebrus og dyna i sofaen gjorde susen. Det er rart med det, men det gjør stort sett det. 

Men! I går gjorde jeg noe som for meg er veldig stort. Som mange vet ble bildet av meg tatt i en treningsgarderobe mens jeg skiftet. Siden bildet ble publisert har jeg syntes at det har vært vanskelig å oppsøke treningssentre og ikke minst oppholde meg i garderober. Det har plaget meg veldig og jeg har vel egentlig funnet alle unnskyldninger i verden for å slippe unna treningssentere. Men, i går dro jeg jaggu og meldte meg inn på et treningssenter, trente der, ble helt tom for energi og var skikkelig stolt av meg selv. 

For meg var det nemlig et ganske så stort steg å ta. Det har vært en stor frykt og nå er jeg liksom der at det bare får være, for hvorfor i alle dager skal jeg kaste bort mer tid på å ha panikk og være redd for å trene på et treningssenter?! Selvfølgelig skal jeg få trene uten å ha panikk, selvfølgelig skal jeg få skifte i garderoben uten at noen tar bilder av meg og selvfølgelig skal jeg overvinne den dumme frykten jeg nå har båret på i et år. Jeg vet at det sikkert ikke kommer til å være like enkelt hver dag, men nå kommer det hvert fall til å svi i lommeboka hver gang jeg dropper det – HAHA! Og, nå har jeg sagt det høyt, så nå må jeg bare gjennomføre det. 

Jeg burde kanskje forresten kanskje tatt et bilde fra treningssenteret, men det var faktisk det siste som sto i hodet mitt. Nå skal jeg spise litt før jeg skal avgårde på fotballtrening! Jeg håper tirsdagen deres er fin 😍💪🏻

Klem fra meg! 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Dette er skikkelig stort!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *