Sorry, jeg vil ikke se penisen din!

Categories Tanker 💭

Jeg er offisielt nysingel og jeg forsøker sakte men sikkert å huske på hvordan livet som singel egentlig er. Du vet, hvordan det egentlig er å lage mat til en person, hvordan det er å føle seg skikkelig alene en søndagskveld og ja, litt om hvem jeg egentlig er. For det skal jeg ærlig innrømme at jeg kanskje har glemt litt de siste årene. 

Det er også en annen ting jeg hadde glemt etter noen år i et forhold: Nemlig hvordan kjøttmarkedet faktisk er der ute. Faktisk er jeg litt i sjokk. Eller ikke litt… Jeg er i sjokk. 

Det tok ikke mange timene etter at jeg hadde delt min nye sivilstatus før jeg fikk mitt første penisbilde tilsendt på Snapchat og bare de siste 48 timene har jeg mottatt hele 22 stykker. Vi snakker altså 22 forskjellige menn som har hatt like lyst til å vise seg frem. Og da teller jeg ikke en gang med slibrige meldinger og tilbud. Tilbud som liksom skal trøste meg og få meg til å føle meg mye bedre, som stort sett innebærer alt annet enn en en romantisk komedie, is eller en hyggelig middag (som jeg tror er normalt å gjøre etter et brudd 🤷🏻‍♀️). 

Det er mye mulig jeg er naiv, rar eller mangler forståelse for hvordan ting fungerer, men jeg må bare spørre: Når ble egentlig det en greie at man skulle oppføre seg sånn? Altså… Det er dødsfett at du er stolt av utstyret ditt, men sorry – Jeg vil helst slippe å se det mens jeg sitter på toget, når jeg spiser middag eller rett før jeg skal sove. Faktisk vil jeg ikke se det i det hele tatt. Og hvorfor er det sånn at noen tror at jeg får det mye bedre av at de blotter seg på Snapchat? For ikke å snakke om at jeg er fritt vilt bare fordi jeg har blitt singel? Er det da liksom greit å gjøre akkurat hva de vil?

Det jeg kanskje lurer mest på er hvem disse folka egentlig er. Er det fyren i kassa på matbutikken? Er det en gammel klassekompis? Er det naboen? Hvem i alle dager er han fyren som tenker at “Martine blir nok skikkelig glad av å se kølla mi”?

Herregud, hvor er selvinnsikten liksom?! 

La meg dele fire tanker: 

1. Jeg syntes det er ganske sexy med menn som har litt klasse. Penisbilder som første sjekketriks er ikke klasse. Penisbilder generelt er ikke klasse.

2. Jeg vil gjerne hilse på deg, men jeg foretrekker å hilse på noe annet enn penisen din først. 

3. Sender du til meg, sender du til alle – Og da kan vi allerede si takk og farvel. 

4. HVA SKJEDDE MED Å VÆRE LITT GENTLEMAN? Ta med dama ut på date, sjarmer hun og la hun føle seg spesiell – Da kanskje du fortjener å få deg noe. Om hun vil. 

Jeg sier ikke at det ikke finnes damer som digger å få penisbilder, men jeg har til gode med å høre noen si det. Og helt seriøst, ekte menn presenterer seg ikke med penisbilder. Kjøp deg en fasttelefon eller få deg en hobby, som ikke innebærer Snapchat og penis. Skitt ass, jeg blir helt svett jeg og jeg merker at min nye tilværelse blir svært annerledes enn hva jeg er vandt til… 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

12 kommentarer

12 thoughts on “Sorry, jeg vil ikke se penisen din!

  1. æ er så enig me dæ æ martine er så bra skrevet å mang som skulla lest d der å tenkt over z du skriver 🙂 håper alt er bra me dæ 🙂 tøff å hærlig jente du 🙂 ha en fin dag 🙂

  2. Håper det går bra med deg. Jeg får også dickpics, særs opphissende.😱. Du er ærlig og herlig. Du er rett frem, og reklamerer ikke for det du ikke kan stå inne for. Lest toppomtoppbloggere idag? Særs interresant, anbefales til alle bloggere med noe i nøtta. Som deg.

  3. Hei ! Jeg er så enig med deg. Jeg er riktignok en mann, men noe av det samme skjer med meg. Ikke i så stort omfang som du snakker om, men mer enn nok. Jeg ble skilt for ca 2 år siden og har vært alene siden det. Jeg har fått div. videoer som ikke akkurat legger noe i mellom, og det kunne ikke falle meg inn å svare på noe sånt. Så det er ikke bare mannfolk som reklamerer med kjønnsorganer. Du får vel noen seriøse henvendelser også, det gjør i hvert fall jeg. Ønsker deg lykke til med din leting etter et seriøst forhold.

  4. Litt ironisk at overskriften heter “sorry, jeg vil ikke se penisen din”, så sitter du med en pølse i munnen på første bilde. Et snev av dobbeltmoral? Jeg er dog forøvrig enig med deg og synes “dickpicks” er en umoden oppførsel, særlig om mottaker ikke har gitt tegn til samtykke. Vet du hvordan du sikrer deg mot å mota slik? Slutt å kaste livet ditt bort på blogg og sosiale medier som ikke tilfører samfunnet noe verdi. Handling over ord. Og om du har en sånn trang etter å eksponer deg for verden (oppmerksomhetskåt?), så må du også tåle at Norges 1% mest tilbakestående sender deg “dickpick”. Gulp i alle fall opp noe fornuftig i bloggen din, noe av samfunns verdi, dvs ikke kultur, luftige meninger og mote. Nettet florerer av søppelinformasjon, ikke kast bensin på bålet. Gå heller å rediger wikipedia artikler, hva som helst annet en meningsløs blogging.

  5. Hei.
    Slik jeg forstår det, får du snaps av kun fremmede sine peniser?
    Må en ikke være “venner” på snap for å motta?
    Isåfall, hvorfor godtar du forespørsler fra fremmede?
    Jeg vil tro at en må ha ganske mange ukjente “venner” for å få 22 penisbilder fra forskjellige av disse…?
    Dette er ikke kritikk, bare en generell undring fra en som er litt mer konservativ hva SoMe-bruk angår…

  6. Mange menn gjør det mest utrolige for å få seg litt, men jeg tviler sterkt på at utstrakt bruk av uoppfordret sending av penisbilde vil føre til så mange flere hakk i skjeftet. Det er kanskje en av flere greier i dag som forteller oss at det blir flere og flere syke idioter der ute, og at det bare er enda et sykdomstegn på det digitale samfunnet? Stå på Martine!

  7. Nei, jeg vil ikke se puppene dine! Sexy med pupper, altså, men i all offentlighet er det bare kleint og usexy. Kle på dere som klassy mennesker og skjul kløfta.

  8. På vegne av oss menn vil jeg be om unnskyldning for slike idioter som sender penisbilder og meldinger og generelt mangler sosiale antenner…
    Det er vanskelig nok å komme over et brudd og så forstår enkelte ikke at dette er ikke hva du trenger. Men jeg håper og vet at det finnes gode menn der ute… når du en gang blir klar for den delen av livet igjen. I mellomtiden håper jeg at du finner tid og sted til å være glad i deg selv og finne deg selv. Nyt livet og gjør ting som gjør deg glad… se ting som gjør deg glad så håoer jeg de idiotene som sender slike bilder kan la være og lære seg å behandle kvinner skikkelig.

  9. Hvorfor ikke bare legge ut navnene på disse som tror at pikken sin er ett sjekketriks… Er det virkelig så mange idioter av menn der ute som er så syke at de tar blidet av kukken sin og sender den til kvinnfolk i håp og få seg ett ligg??
    At dagens unge har en kjæreste i 4 dager så blir det slutt og man try til one night stands for døyve kjærlighetssorg da er man på ville veier…
    Hvor er gentlemannen blitt av i 2018?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *