Hei fra sofakroken hjemme hos Viktor og Katrine!

Det er fredag og det er helt amazing. Det har vært litt av en uke med jobb, styr og ja – Enda litt mer jobb. I dag har jeg spilt fotballcup sammen med Right To Play i forbindelse med Summer Classic 2018 så jeg kan ikke akkurat klage på dagen i dag, men jeg må ærlig innrømme at det har vært en tung og lang uke. Kanskje har den vært litt ekstra tung fordi det har vært den første ordentlige arbeidsuken på litt for lenge, ikke vet jeg. Samtidig er det veldig digg å sette pris på fredager igjen og ha tilbake tacofredag. Derfor har C, jeg og Marius dratt hjem til Viktor og Katrine for å spise taco og se fotballkamp.

… En sånn type fredagskveld jeg liker. 

Nå skal jeg logge av, hive inn på meg taco og skravle.

Jeg håper dere har hatt en fin fredag og at kvelden deres blir bra 💓 Snakkes i morgen! 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *