Hva skjer egentlig?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra Ericeira! De siste dagene har jeg våknet lenge før alarmen skal ringe. Jeg kan love deg at det ikke er fordi jeg er uthvilt og at batteriene er full oppladet, men det er nok mer det at jeg har det fint og at jeg ser frem til dagene her nede. Og at Sara er en forbanna irriterende morgenfugl, haha!! 

Det er skikkelig gøy å surfe! Det er ordentlig tungt, slitsomt og nytt, men det er gøy. Gøy på en helt annen måte enn jeg hadde trodd. Det er spesielt gøy nå som jeg sakte men sikkert begynner å få til litt. Jeg skal være så ærlig å si at jeg kanskje ikke tror at jeg er et stort surfetalent, men hey – Det er gøy for det. Til tross for at jeg har vondt steder jeg knapt visste at kunne gjøre vondt. HAHA! 

Akkurat nå sitter jeg og Sara i hver vår seng, klokken her nede ligger en time bak klokken hjemme og vi skal snart ned og spise frokost. Etter det skal vi henge litt på stranda før vi skal surfe noen timer. I ettermiddag er det klart for volleyballturnering med de andre på campen og jeg gleder meg SÅ mye. Jeg pleier alltid å spille masse volleyball om sommeren, men i år har jeg ikke spilt det en eneste gang. Så, det er jaggu på tide. 

I går var vi i Lisboa. Lisboa er virkelig et sted det hadde vært kult å bo en gang! Det er så mange fine bygninger, en god stemning og ja, det er rett og slett ordentlig fint. Men vi får se hvor man ender opp si! 

Vi drar hjem herfra natt til søndag, og jeg har litt blandede følelser rundt det. Jeg gleder meg til å komme hjem (det gjør jeg alltid), samtidig så er det veldig gøy her nede, det er så mange kule folk og det er på en måte en helt unik opplevelse. Været hjemme er MYE bedre hjemme enn det er her nede, så jeg får kanskje komme meg hjem så jeg kan sole meg litt, haha.

Og folkens, for å være en sånn irriterende dame med en streng pekefinger: Plis ikke tenn opp noen engangsgrill, kast en sigg eller sett fyr på naturen nå som det er så himla tørt ute!!!! 

Sånn, det var den pekefingeren. Nå skal jeg pusse tennene og komme meg ut døra! 

NYT dagen, jeg håper dere har det fint☀️☀️

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Hva skjer egentlig?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *