Drømmerumpe!

Categories Tanker 💭


Licensed from: C_Scott pixabay.com

NB: Burde ikke leses om du er hårsår eller om du har sprettrumpe. 

I går gjorde jeg akkurat det jeg ikke burde. Jeg lå på stranda og kom over en artikkel som fortalte meg om “SÅNN FÅR DU DRØMMERUMPA” aka sprettrumpa.

KLIKK! Tipsene og triksene til alt jeg kunne gjøre var mange og og jeg smilte tilfreds over lovnaden om at jeg ville få sprettrumpe innen kort tid. I det jeg leste ordene og triksene som for så vidt ikke var noe nytt glemte jeg bare at jeg har forsøkt det x-antall ganger før. Det er nemlig ikke første gang jeg kom over en artikkel som lovte meg sprettrumpe:

For eksempel. 

Etter å ha bestemt meg for at sprettrumpe var neste mål ble jeg sittende og se på menneskene rundt meg på stranda og det slo meg at det ikke var så mange sprettrumper i sikte. Faktisk var det ingen. Noen hadde små rumper, andre store, noen brede, noen lange. Men, den snertne rumpa på illustrasjonen var det dårlig med. Det er rart med det, er det ikke? 

Nei, det er jo ikke det. For stort sett så er jo folk bare helt normale, og normale folk har normale rumper – Ikke rumper som spretter eller som passer på forsiden av ett magasin. Folk har nemlig stort sett normale jobber. Biler. Hus. Unger. Klær. Ja, du skjønner! De færreste av oss er nemlig innsmurt i olje, med en festlig liten trå tredd opp i rumpa. Og hallo, hvor mange av oss har egentlig en 100 % dunfri stump? Eller en bakpart uten så mye som en skramme i form av at man enten har født et barn, vokst litt fort eller bare levd et liv? 

Det har hvert fall ikke jeg, men det funker til akkurat det den skal – Selv om den ikke spretter (Jeg lurer forresten litt på hvor utrykket “sprettrumpe” kommer fra 🤔)

Nei, jeg tenker det er på tide at de som står bak disse artiklene tar seg en velfortjent ferie og at de stikker en tur på stranda og ser at sprettrumpa forblir på Instagram. 

Og forresten… Åssen er det med rumpa di egentlig? 🤷🏻‍♀️😂🍑

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty

 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Drømmerumpe!

  1. Jeg er så enig. Var akkurat i syden, og jeg tenkte over at alle her har jo helt normale og forskjellige kropper, så hvorfor skal jeg synes noe negativt om min egen? Hver eneste kropp var sin egen, og det er jo det som er så fantastisk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *