Det er ikke mulig!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei gjengen! Nå sitter jeg i sofaen hjemme og oppdaterer bloggen. Ute griller C, lillebroren hans og faren hans. Har jeg fortalt hvor mye jeg digger leiligheten vår? HAHA. Sola titter inn, dørene er på vidt gap og jeg lukter pølser. DIGG! Selv lager jeg kyllingsalat samtidig som jeg blogger. Faktisk gjør jeg ofte to ting når jeg blogger, spesielt når det bare er litt oppdateringer om hva som skjer! Det trengs jo det også. 

Så hva skjer egentlig?

Egentlig ikke så mye. Sola skinner, jeg har det fint og jeg tenker mye om dagen. Nesten litt for mye. Vi har vel kanskje alle sånne perioder? Perioder der hodet er fullt av tanker og det er nesten litt for mye følelser i kroppen. Jeg vet ikke jeg, og egentlig vet jeg ikke hva jeg tenker så mye på om dagen heller. Det er bare et eneste stort følelseskaos her i gården. Kanskje det er fordi alt annet i livet egentlig er ganske så bra om dagen, og at jeg endelig har tid til å tenke over ting jeg har satt litt tid side. Hmm… Ikke vet jeg! 

Det er litt roligere på jobbfronten denne uken og det er deilig. Det gjør at jeg har tid til å puste litt, ha gode rutiner og ta vare på kropp og sjel (som dere vet jeg er litt dårlig til når det står på som verst). 

Men hallo. Vet dere hva jeg klarte idag? Jeg booket et møte med en samarbeidspartner forrige uke. Jeg legger alt inn i kalenderen på mobilen så fort noe er klart. Jeg må det for å holde orden på hva jeg skal og jeg registrerer de minste ting. Det er nesten så jeg registrerer når jeg skal spise, for å huske på det.

… Men, hvert fall! Jeg dro hjemmefra idag morges og kom dit jeg skulle på møte. Og vet dere hva? Jeg hadde søren med tatt feil dag. Vi hadde først snakket om onsdag og avtalt det, for også bli enige om torsdag i stedet. Dette skjedde mens jeg hadde alt annet i hodet og jeg glemte derfor å gjøre om i kalenderen min… ER DET MULIG? Haha. Jeg hater å komme for sent og jeg stiller alltid opp på det som er avtalt, men å komme så tidlig a… Haha. Jeg var ganske flau for å si det sånn! Heldigvis gikk det fint å ha møte allikevel, og det ble både bra og fint. Selvom jeg surra MAX

Uff, jeg håper ikke det bare er jeg som har klart å gjøre noe av det samme før… 🤦‍♀️

Nå skal jeg hive innpå med litt pølser før litt jobb. Vi snakkes!

Hilsen surrehue…

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Det er ikke mulig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *