Det er fantastisk!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Og det gjør meg SÅ glad! 

Jeg vet ikke om du visste at jeg egentlig er en skikkelig hestejente? Jeg har drevet med hest store deler av livet. Jeg har brukt så mye tid, jeg har konkurrert, lært mye og opplevd mye. På et tidspunkt tok fotballen over og jeg måtte velge mellom fotballen og hest. Jeg angrer overhode ikke på at jeg valgte fotballen, men jeg savner det å drive mest hest. Sånn ordentlig. Jeg har alltid sagt at jeg skal kjøpe meg hest når det en gang passer inn i livet igjen, men vi får se! Jeg er hvert fall fast bestemt på at mine fremtidige barn skal lære seg å ri, for det er så bra! De skal få velge om det er noe de ønsker å drive med, men jeg skal hvert fall presentere de for det. Man lærer så mye om seg selv!

Det er liksom en egen ro å komme til stallen, og hvis ikke du kjenner til den tror jeg neppe at du forstår hva jeg snakker om. Som nevnt så savner jeg det å drive med hest. Heldigvis har jeg fortsatt noen gode venninner som driver med hest. De får alltid en melding når savnet blir for stort, og jeg er veldig takknemlig for å da kunne henge meg på og gjøre noe av det jeg liker aller best.

Ah. Jeg savner det SÅ! Men, en dag er jeg tilbake for fullt. Forresten! Jeg vet at en del gjør narr av hestejenter, men fysøren så mye ben de har i nesa! Visste du at hestejenter ofte er de beste sjefene?… 

Haha! Vi snakkes 🌞🌞

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Det er fantastisk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *