ENDELIG!

Categories Inspirasjon

Reklame | Libresse

I truseskuffen min har jeg hele 28 sorte truser. I klesskapet mitt har jeg plagg i alle farger og fasonger, men baseplaggene mine er i sort. Alle favorittbuksene mine er også sorte. 

Jeg kler meg alltid etter humøret. Det betyr at hvis jeg er ekstra glad en dag, så drar jeg på meg en av favorittkjolene mine og har jeg en litt seig dag så drar jeg på meg favoritthettegenseren. Til tross for at jeg alltid kler meg etter humøret så er jeg opptatt av at det jeg har på meg matcher. Uansett hvordan jeg føler meg! 

Og vet dere hva jeg har savnet for å gjøre både selvfølelsen, garderoben og truseskuffen komplett? 

Sorte truseinnleggFor når jeg og mine 28 sorte truser er i et klart overtall, hvorfor skal jeg da absolutt bruke hvite truseinnlegg? Faktisk viser undersøkelser at snaue 40 prosent bruker svart undertøy fire dager i uka eller mer, og av disse foretrekker 70 prosent et svart truseinnlegg.

Derfor jubler jeg for at Libresse endelig har lansert sorte truseinnlegg! Truseinnlegget puster like godt som en vanlig bomullstruse, det er luftig og bra og det er ikke noe problem å bruke det hver dag om det er nødvendig. 

Du lurer kanskje på hvorfor vi behøver sorte truseinnlegg? Jo, for det første så gir det en god følelse av at det matcher undertøyet vårt, det er praktisk og hvorfor må truseinnleggene egentlig være hvite når trusa er sort eller mørk? 

La meg presentere tre grunner til at jeg DIGGER de nye sorte truseinnleggene:

1. Det føles mer behagelig å ta av trusa i garderoben på treningssenteret! 

2. Når trusa skal av foran kjæresten så er det mer komfortabelt at truseinnlegget matcher trusa. Eller så slipper du at det hvite truseinnlegg stikker over kanten på trusa om du er så heldig å få bli med noen hjem! 

3. Det gjør at du føler deg smashing! Hvem av oss føler oss ikke litt bedre når toppen matcher med buksa? Det er faktisk det samme med trusa og truseinnlegget. 

Mensen og utflod er et faktum, og derfor er jeg så glad for at Libresse er med på å gjøre det så komfortabelt som mulig. 

YES ✊🏻

// Marty

 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “ENDELIG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *