En avgjørelse er tatt!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Den siste uken har vært hektisk, kaotisk, innholdsrik, lærerik og givende. Det er nesten så jeg har bakoversveis etter de siste dagene, det har jeg for så vidt også – Men mest fordi jeg har glemt at kanskje håret burde vaskes innimellom slaga her, haha! 

Det har skjedd mye på privaten, i kulissene og ja, genrelt med det meste den siste uken. Det tikker inn en del spørsmål om dagen, og det er på mange måter veldig hyggelig at det er så mange som bryr seg og engasjerer seg i hverdagen min. Tingen er at jeg mangler svar på det meste, men jeg tenkte å svare litt nærmere på tre av tingene jeg kanskje ikke har snakket så mye om: 

Skal du bli værende i Egmont?

1.januar ble Blogg.no, Side2 og Side3 kjøpt opp av Egmont. Det betydde at jeg og de andre Side2-bloggerne automatisk ble flyttet over til Egmont, fra Nettavisen. Det har vært en stor overgang både for bloggere, ansatte og alle berørte, for det har vært mange løse tråer og ekstremt mye som har måtte falle på plass. Forrige uke fikk jeg utdelt ny kontrakt og jeg vet at det har vært en del spekulasjoner om hva jeg skal videre og om hva andre skal videre. Hva alle andre gjør er ikke noe jeg føler for å ta opp her, eller noe jeg nødvendigvis vet – Men jeg har hvert fall bestemt meg for at jeg har lyst til å satse videre sammen med Egmont. Jeg har troa på at det kan bli kjempe bra og at jeg, og bloggen kun kan bli bedre! Dette er på mange måter noe dere ikke merker noe til, men jeg føler at det uansett er greit å svare på. SÅ! Bloggen min skal være den samme som den alltid har vært og hvis det skal bli noen endringer så er det kun til det bedre ⭐

Skal dere bo der dere bor nå neste år og hvor skal C spille?

Jeg vet ingenting, men jeg vet at jeg elsker leiligheten min og jeg vet at her skal jeg være. Leiligheten skal vi ha uansett hva, for den er HEEELT perfekt for oss. Hva C skal og hva som skjer på den fronten er ikke akkurat noe jeg deler før det er klart og det er ingenting som er klart enda heller, men jeg håper at det snart blir det. Jeg skal være helt ærlig å si at det er både krevende og slitsom å ikke vite 100 % hva som skjer i livet, men det er vel en del av pakka. Jeg oppdaterer når jeg kan! 

Hva er det hemmelige prosjektet du har holdt på med sammen med TV 2?

Mange har fått med seg at jeg har vært på noen innspillinger sammen med TV 2. Det er ikke et gigantisk hemmelig prosjekt, men det er noe jeg tror og håper blir veldig bra for det!! Jeg kan dele hva det er neste uke og da kan dere også få se resultatet av hva vi har gjort 🤜🏻 Jeg gleder meg, og er faktisk litt nervøs! 

Jeg kan faktisk fortelle at noe som for min del er SJUKT snart er i ferd med å skje, og jeg gleder meg til å fortelle/vise det, ÆÆÆH. 

Nå skal jeg gjøre meg i stand til kamp i kveld, også snakkes vi senere! Jeg håper alle har hatt en amazing dag 💘

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “En avgjørelse er tatt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *