Dette har jeg gjort idag!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra senga! Jeg har ikke på noen som helst måte lagt meg, men det fristet mer å jobbe fra senga enn fra kontorstolen akkurat nå. Egentlig tenkte jeg bare å stikke innom for å si hei, og dele hva jeg har gjort i kveld. Jeg har nemlig holdt foredrag for 60 jenter fra Holmlia Sportsklubb og det var SÅ stas. For en fin, glad, tøff og givende gjeng. Det er så kult å lære av andre, uansett alder. Det er så kult at jeg kan la meg inspirere, få dele og få tilbringe tid med så mange fine mennesker! 

Det jeg egentlig vil frem til er at jeg er evig takknemlig for at jeg har den jobben jeg har og for at jeg gleder meg til å stå opp i morgen. Dagens konklusjon er at det er viktig at vi jenter heier på hverandre, at vi fremsnakker hverandre og at vi har troa på oss selv 💪🏻 VI KAN! 

Vi snakkes i morgen!

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *