I kveld kommer jeg på TV!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Denne dagen har jeg vært veldig spent på lenge. Jeg tror nesten jeg har latt være å tenke på den, rett og slett for å slippe alle tankene jeg egentlig har. For en stund siden ringte Insider meg og de ville ha meg med i en episode angående spredning av nakenbilder. Jeg har jo, siden det skjedde meg vært fast bestemt på at det skal prates om – Til tross for at det både er sårt og vondt. Jeg takket ja, rett og slett fordi det er så viktig for meg å snakke om temaet. Det er så viktig for meg å belyse det og prate om det. Jeg har nemlig et stort håp om at det blir bedre av at det settes fokus på det! 

Insider ble med meg når jeg anmeldte saken og i dag blir episoden vist. Den kommer 21.30 på FEM og jeg er veldig spent. Jeg ser aldri på meg selv når jeg kommer på TV og jeg skal heller ikke gjøre det i dag. Det blir på mange måter litt for personlig og nært! 

Men, jeg håper du vil se på! Mia Landsem, som jeg har samarbeidet litt med den siste tiden er også med i episoden. Jeg håper og tror at det blir veldig bra og at det kan ta oss enda et skritt i riktig retning. La oss jobbe for å få slutt på dette – En gang for alle 🤜🏻

#SharingIsNotCaring 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “I kveld kommer jeg på TV!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *