Dette er kult!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei alle! Jeg håper denne onsdagen behandler dere bra 💙 I går kveld var jeg hos Benedikte, sammen med Charlotte. Jeg deltok i Top Model (kremt), sammen med de. Vi treffes fra tid til annen og det er ALLTID fullt fart, mye godt humør og fine samtaler. Det er to jenter, eller damer som vi vel er, som er fargerike, kule og som gjør som de vil. De går litt sine egne veier og kjører på, samme hva! DET finner jeg inspirerende og fint. Jeg tenkte derfor at jeg skulle liste opp noen ting jeg syntes er kult. Det er jo sikkert litt spennende å lese og ikke minst fint for meg å skrive ned! 

🥇Noe av det kuleste jeg vet om er når folk tør å satse på seg selv – Og når folk lykkes. Jeg digger når mennesker jeg kjenner eller bare vet hvem er gjør kule ting, får til noe spennende og viser seg frem. Jeg digger det faktisk så mye at jeg nesten kan bli litt rørt, haha!

⚽ Jeg syntes nesten all slags idrett og kanskje spesielt hvis det inneholder en ball er kult! Volleyball om sommeren, fotball, vannpolo, tennis – Ja, you name it. 

🗽 Jeg syntes det er veldig kult og ikke minst lærerikt å reise. Det fyller meg alltid med en motivasjon, ny energi og glede!

🔝 Jeg digger når jeg når mine egne mål og når jeg føler meg bra!

👫 Jeg syntes det er kult når folk tør å vise følelser, uansett hva det innebærer. 

🧚🏻‍♂️ Jeg syntes det er veldig tøft og kult når folk tør å være seg selv, uten å ta stilling til hva noen andre sier. Det er så viktig!!

⛑️ Jeg blir alltid fascinert over mennesker som har valgt yrker for å hjelpe andre mennesker. Det står det stor respekt av!

💃🏻 Jeg DIIIIIGGER når noen er flinke til å danse. Eller bare har noen kule moves!

🌅 Jeg syntes det er kult og spennende å snakke med mennesker som lever et helt annet liv enn meg. Kanskje de bor på andre siden av jordkloden og jobber som bartender. Kanskje de bor et land hvor de jobber med veldedighet? Kanskje de har valgt et liv uten sosiale medier og bor helt borte fra andre mennesker? Det er spennende å høre! 

🚀 Når folk blir noen kule yrker som nesten ingen andre blir. 

❤️ Jeg syntes det er kult når folk seg andre før seg selv. 

🏇🏻 Jeg syntes det er kult å prøve noe som jeg aldri har gjort før! 

 

Nå skal jeg ut å gå tur sammen med mamma, som har kommet hit for å henge her idag. Vi snakkes! 

Be cool. 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *