Hei folkens! Nå sitter jeg på flyet på vei til New York og jeg tenkte jeg skulle benytte muligheten til å svare på flere av spørsmålene som har dukket opp i innboksen denne uken ☘️

Ukens spørsmål og svar: 

– Hvorfor har du fjernet det ene navnet ditt? 

Det gjorde jeg så fort jeg fylte 16 år og grunnen vil jeg aller helst ikke dele nå 🙂 

– Kleint at du og C liksom har pause også ble du filma på TV under kampen hans her om dagen. 

HAHA, hvorfor er det kleint? Jeg elsker jo fyren og vil at ting skal funke. 

– Blir du betalt for å være med på God Morgen Norge?

Nei, det gjør jeg ikke! Blir med fordi det er viktig 👊

– Hvorfor var ikke alle Side2-bloggerne på eventet på fredag? 

Fordi det var noen som ikke kunne eller fikk det til! 

– Hvorfor var ikke du med ut på kvelden med de andre bloggerne? Stemmer det at dere begynte å krangle?

Jøyemei. Ingen var “uteute”, men vi dro og spiste mat og minglet i et lokale i byen. Jeg var også der, men jeg dro tidligere hjem enn mange fordi jeg er så kjedelig som jeg er! Det er heller ikke sånn at det blir krangling fordi bloggere er samlet, faktisk var det KUN hyggelig – Som alltid 🖤

– Kan du poste litt flere videoer på YouTube? 

JAJAJAJAJA! Det kommer. Jeg skal filme når jeg skal på tur nå og har masse ideer. Du kan abonnere på meg HER så lenge. 

– Jeg føler at du alltid er så blid i det offentligerom. Har sett deg flere ganger og du er alltid så høflig. Hvordan klarer du det? 

Oi, så hyggelig! Jeg tror man kommer lengst med å være blid og hyggelig, samme hva <3

​- Hvorfor vil du ta abort? 

Det må bemerkes at jeg ikke er gravid. Antar at dette spørsmålet er generelt og et spørsmål om hvorfor jeg ville tatt det hvis jeg ble gravid nå. Først og fremst så vet jeg ikke hvordan jeg hadde håndtert det hvis jeg hadde kommet i den situasjonen nå, og det er derfor nesten umulig å svare på. Jeg ønsker ikke å bli mamma allerede nå, men jeg kan ikke svare dypere på det uten å stå i situasjonen selv. 

– Eier du en vibrator og anbefaler du andre jenter det?

Ja og ja – Men folk må finne ut hva de foretrekker sjæl!

– Hvis du kunne bestemt noe akkurat nå, hva hadde det vært?

Dette er et veldig stort spørsmål og det er så mye som burde vært annerledes. Men akkurat nå kunne jeg først og fremst ønske at alle mennesker var mette i magen og trygge, og at alle kvinner i HELE verden kunne bestemme over seg selv. 

– Hva syntes du om at noen bloggere ikke linker til andre? Når de poster bilder fra topplista og sånt så tegner de ut de andre liksom. Er man seriøst så gjerrig?

Jeg syntes at man er altfor dårlige til å linke til hverandre! Det er jo ikke sånn at jeg mister trafikk ved å anbefale en annen eller å nevne en annen. Det er kult å heie på hverandre og jeg tror man tjener mye mer på å gjøre det, enn å kjempe en “egokamp” om man kan si det sånn da 🙂 Men, det er opp til hver enkelt og ikke noe jeg har NOEN TING med! 

– Hvor høy er du? 

Jeg er 179 cm høy – Og jeg digger det.

–  Hvor lenge skal du være på ferie og kommer du til å oppdatere bloggen som vanlig?

Jeg kommer tilbake på fredag og bloggen kommer til å være som vanlig – Hvis ikke enda mer innholdsrik og spennende. 

– Når får vi vite hvilket program du skulle være med i nå til våren?

Det skal jeg fortelle dere til uka! Fikk først vite alt om det i går faktisk, så det blir spennende:):)

​- Skal C være med ut å reise nå?

Nei, det skal han ikke. Det er med, mamma, pappa og søs! Den mest surrete og festlige gjengen jeg veit om. Jeg gleder meg til å henge masse med Pernille! Det er lenge siden vi har hatt noen skikkelige bra og ordentlige dager sammen, så det skal bli bra og hyggelig ❣️

– Hva er ditt beste tips for å nå drømmene sine?

Oi! Dette er vanskelig. Jeg jobber jo hele tiden for det selv. Men jeg tror at det gjelder å være dedikert, tøff, smart, smidig, ålreit, jovial og forståelsesfull. Jeg tror man må takle motgang og lære seg å håndtere tunge dager – Og ikke slutte å kjempe selvom man har gode dager. 

Det var det jeg rakk denne uken. Vi blogges fra New York dere! Jeg håper dagen deres har vært finfinfin. 

// Marty 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Svar på alt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *