Spørsmålene jeg ikke har svart på!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

S P Ø R S M Å L   &     S V A R: Det er dags for en ny runde der jeg svarer på litt spørsmål. Det dukker alltid opp mye rart i innboksen, og kanskje spesielt på Snapchat, og jeg prøver å ta med meg det jeg husker og som jeg får tatt screenshot av. Hvis du lurer på noe selv eller hva det nå enn måtte være kan du sende meg en snap på @Martinehalvs. 

– Har du kontakt med noen fra ungdomsskolen din?

Ikke noe jevnlig nei, dessverre. Men, det er alltid veldig hyggelig når jeg treffer på noen av de 🙂 Det er egentlig veldig synd at man mister kontakten så lett, og jeg syntes det er veldig kult å følge med på hva folk gjør. 

– Skal du operere nesa fordi du ikke er fornøyd med den?

Ja. Men ikke i den forstand at jeg ikke er fornøyd med hvordan den ser ut. Jeg er ikke fornøyd med hvor mange utfordringer den gir meg. 

– Har du fått ny dato til å operere nesa?

Jepp! 

– Hvor mye penger bruker du i måneden?

Ah…. Dette spørsmålet får jeg ofte, og det er så veldig varierende. Jeg skal lage et innlegg om hvor mye jeg bruker/tjener og liknende tenker jeg! 🙂 

– Sluttet du på videregående fordi du hadde opplevd noe ille?

Nei, overhode ikke! 

– Hvordan har du det?

Helt greit 🙂 Takk som spør <3 

– Får du så mange penisbilder som du sier?

Haha, jeg tror ikke jeg sier at penisbilder er det største problemet mitt i hverdagen altså… Men! Jeg har de siste ukene fått et bilde/video om dagen. 

– Kan du dele et bilde fra du var liten?

Jeg er ikke sikker på hvor gammel jeg er på dette bildet, men fornøyd var jeg hvert fall! Hihi 

– Styrer du din egen økonomi?

Jeg er sjef over den ja, men jeg får hjelp til å styre med det.

​- Hvem syntes du ikke fortjener en plass på topplisten?

Alle bloggere legger ned en innsats, uansett hva de skriver om og mener – Så ut ifra kravene som stilles til å ligge på topplista fortjener alle det. Hvis du skjønner hva jeg mener? 

– Hvilke andre idretter enn fotball har du drevet med?

Jeg har danset i mange år og drevet med hest i mange år 🙂 Savner det å drive med hest skikkelig! 

– Stemmer det at du ikke kan bli gravid?

Ikke ut i fra det jeg vet. Jeg gleder meg til den dagen jeg blir det! 

– Hva tjener du penger på?

Annonser og samarbeid stort sett 🙂 

– Hvorfor var du ikke russ?

Hovedgrunnen er at jeg ikke gikk på videregående da, men det er også fordi jeg rett og slett ikke hadde lyst. 

– Fikk du betalt for å være med i Sykt Perfekt?

Nei, det gjorde jeg ikke. 

– Kan du spille hockey? 

Haha, kan og kan. Jeg syntes det er veldig gøy hvert fall! 

– Hvor gammel var du når du fikk mensen?

Hmm… Jeg tror jeg gikk i 6. eller 7.klasse. 

– Hva vil du at barna dine skal hete?

Det er faktisk hemmelig, haha. Av en eller annen grunn så føler jeg at jeg ikke vil dele det med resten av verden, og jeg vet faktisk ikke hvorfor!

– Hvorfor meldte du inn Martine Lunde til forbrukerrådet? Flere på Jodel som mener det. 

Say WHAT. Jeg vet ikke hvordan man gjør det en gang 😂 Jeg har ikke et eneste vondt ord å si om henne, så det er nok noen som er ute etter å lage litt drama av noe som ikke stemmer! 

– Tror du at forholdet til Anne Brith og Erik er et PR-stunt?

Nei, det tror jeg absolutt ikke 🙂 

– Tror du at du kommer til å blogge når du er 40 år?

Det ANER jeg ikke. Jeg håper jeg er i samme bransje på en eller annen måte, men jeg må nesten se hvor veien går. 

– Jeg har sett at du har spilt litt fotball i det siste, har du begynt igjen?

Nei, det har jeg ikke. Men jeg syntes det er veldig gøy, ankelen min er ikke vond og jeg har mulighet til å henge meg på laget til lillesøsteren min når jeg vil. Blir liksom aldri lei fotballen til tross for at jeg på mange måter har stengt det ute i lang tid. 

– Har du førerkortet?

JA!

– Har du noen gang vært deprimert? 

Jeg har aldri vært deprimert, heldigvis. 

– Går det mange rykter om deg rundt som ikke er sanne?

Jeg håper ikke det, men jeg får jo av og til høre ting jeg ikke har peiling på hvor i det hele tatt kommer fra. Jeg tenkte faktisk det kunne vært spennende å samlet litt kommentarer/rykter jeg vet går rundt og svare på de i ett blogginnlegg 😀

– Hva syntes du om bloggere som skriver om sex hele tiden?

Sex selger. Ferdig snakka 😉 

– Skal du klage på henleggelsen av nakenbildet?

Jeg tror faktisk ikke at jeg orker det. Ikke akkurat nå. 

– Hva er ditt beste tips til å være fornøyd med seg sjæl?

Gjør ting som gjør DEG glad, og ikke ting andre forventer av deg 💟

________________________________________________________________________________________________________________________________

That’s it. Vi snakkes, blogges, skriver, snappes!! 

// Marty 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Spørsmålene jeg ikke har svart på!

  1. Hvilken utfordringer er det du har med nesen din som gjør at du trenger å operere den, da? Om du ikke gjør det av overfladiske grunner. Syns det er alt for mange som legger seg under kniven. Man burde være stolt av den man er. Den er jo dessuten kjempe fin!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *