Jeg føler meg fin!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

La oss si det sånn: Jeg ekke så rolig innvendig som det kanskje ser ut som…

Wow. Hadde du fortalt meg for et år siden at jeg skulle gjeste Kjendisgallaen neste gang, så hadde jeg faktisk ikke trodd på deg. Jeg tror antakeligvis at jeg hadde fått meg en god latter. Men, nå er det altså ståa og jeg er superspent! Faktisk så skjønner jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre der, for jeg føler meg så liten i forhold til alle andre. Gjestelisten er jo full av mine egne forbilder og idoler, og hvor rart er ikke det a? 

Jeg er jo på toppen av det hele nominert til “Årets Influencer” i kveld, så det er jo ekstra kult. Jeg har overhode ingen forventinger og gleder meg egentlig mest til å legge meg i sengen i kveld, neida, joda. Hehe. 

Så fort invitasjonen droppet i innboksen min bestemte jeg meg for at det var en kveld hvor jeg skulle føle meg fin! 

Og vet dere? Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så fin som i kveld. Hvis det er lov å si. 

Nå kom akkurat Grunde til hotellrommet mitt, og vi skal snart ut og menge oss med fiffen. Jeg er evig takknemlig for at jeg har en så sprudlende kompis å dra med og for at jeg får oppleve så mye stas. 

Wish me luck ♥

// Marty 

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg føler meg fin!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *