Jeg hadde ALDRI trodd det!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I går kveld fikk jeg ikke sove. Jeg ble liggende å tenke på hvor heldig jeg er akkurat nå. Faktisk stilte jeg meg selv spørsmålet om hva jeg gjerne skulle hatt akkurat nå, som jeg ikke har – Og jeg kunne egentlig ikke si noen ting. For jeg er mett i magen, jeg er forelska, de i familien min er friske, jeg har en jobb jeg digger, jeg får utvikle meg, jeg gjør det bra, jeg er omgitt av bra mennesker, jeg er trygg og jeg har det bra. Det er faktisk lenge siden jeg har følt at ting spiller så på lag som det gjør akkurat nå.

Og fysøren så heldig jeg egentlig er. Eller, ikke egentlig. Jeg ER heldig. 

For noen uker siden ble jeg gjort oppmerksom på at jeg var nominert til Kjendisgallen som Årets Influcencer og jeg er fortsatt i sjokk. Lille meg liksom. Jeg husker jeg tenkte på hvor stort det må være og være der i fjor, og i år så ligger det en invitasjon i innboksen min. Egentlig har jeg panikk, for jeg lurer egentlig litt på hva jeg skal gjøre der. Haha. 

Jeg ville egentlig stikke innom å si at i morgen er det siste dagen til å stemme, så legg gjerne inn i stemme (eller tre) hvis du syntes jeg fortjener det HER

Tusen takk for at jeg får gjøre det jeg digger og til alle som heier. 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg hadde ALDRI trodd det!

  1. Vil også at du skal stoppe opp og tenke at du faktisk fortjener det også <3 Du står i bresjen for så mange viktige saker, du er så down to earth og er så herlig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *