Hvorfor ble han dømt?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg må bare skyte inn fra sofakroken jeg altså.

Jeg fikk akkurat et spørsmål fra en jente på Snapchat. Jenta lurte på hvorfor C var dømt og hva han hadde gjort. Hun hadde lest en artikkel på nettet (på svensk) og kommet over noen rare greier på appen Jodel. Hun lurte også på om han kom til å komme i fengsel fordi han var dømt. 

Men hallo! 😂😂 Hahaha. C er overhode ikke dømt for noen ting, han skal da overhode ikke i noe fengsel og han har vel aldri gjort noe galt noen gang. 

Det er ikke snakk om en dom, fengsel eller noe kriminelt – Det er snakk om en hockeytakling under en kamp tidligere denne uka. Det er altså ikke noen snakkis eller noen dramatikk overhode. Herregud, mannen er da snill som et lam og har vel aldri gjort noe ugreit i hele sitt liv tror jeg. 

Jeg må ærlig innrømme at jeg satt tacoen i halsen og jeg måtte bare le, for det er helt sinnsykt hvor fort det oppstår misforståelser og spørsmål. 

Lenge leve Jodel, kjas og misforståelser si. 

Nå tror jeg kanskje C skal få spille hockey i fred også kan jeg få blogge og styre som jeg vil – Også kan alle ryktefanter finne seg en hobby eller bruke google translate, haha!  

// Marty 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *