Verdens beste smoothie

Categories Inspirasjon

Hei og goood tirsdag! Det er veldig sjeldent jeg deler matoppskrifter her inne. Eller, jeg deler egentlig aldri matoppskrifter noe sted. Jeg er derimot en mester til å google oppskrifter, og grunnen er så enkel som at jeg ikke er så rå på kjøkkenet. Uansett! 

Jeg elsker smoothie som kanskje mange vet. Jeg blir faktisk sur hvis ikke jeg får smoothie om morgningen. Det går fint et par dager, men så begynner abstinensene å komme. Haha! Det er bare så friskt, enkelt og godt å kickstarte dagen med smoothie ♥

Det hender at jeg poster bilde av at jeg slurper i meg min favoritt-frokost, så jeg har fått noen spørsmål om hvordan jeg lager den. Jeg tenkte derfor jeg skulle dele det, til tross for at det er super enkelt. 

 

Min favorittsmoothie

♥ 1 banan

♥ Jordbær (Så mye du ønsker) 

♥ 2 egg

♥ 2 ss youghurt, naturell eller vanilje

♥ 1 dæsj cottage cheese (kun hvis du har)

♥ Litt havregryn

♥ Bland inn litt kokos i mixeren eller strø på toppen av smoothien

Enjoyyyy!

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *