Vi har en overraskelse!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Til Ulrik: “Vi har en overraskelse til deg”

Er det noe jeg elsker så er det overraskelser. Jeg elsker å gjøre stas på de jeg er glad i, skjemme de bort og ikke minst overraske de når det er mulig. Jeg har vært i Norrköping i et par uker og det tror jeg at er det lengste jeg har vært der sammenhengende på veldig lenge. C har fri i helgen og i utgangspunktet har han trening på mandag, men i og med at han skal på landslagssamling på tirsdag så fikk han fri på mandag også.

Det betydde dermed for oss at vi for første gangen på et halvt år fikk dratt hjem til Skien og til C sin familie. Faktisk så hadde ingen av oss trodd at vi skulle rekke noen dager der før jul, og nå får vi vært helt til mandag før han skal til Asker å trene med det gamle laget sitt før samlinga. Vi hadde derfor på alarmen 05.30 i dag morges (etter å ha sovet tre timer, for han kom hjem i halv ett tiden fra kamp i natt), pakket tingene våre og dro avgårde. Vi var i Skien i 16-tiden i ettermiddag og overrasket familien hans…

Og gjett om de ble glade!! 

Vi har visst det hele uken, men jeg har ikke turt å skrive noen ting på bloggen i tilfelle de skulle finne ut av det. Det festlige var egentlig at jeg sendte en melding til lillebroren til C og skrev at vi hadde en overraskelse til han, og i sekundet han åpnet meldingen så kjørte han og moren til C forbi oss på veien og kjente igjen bilen vår. Haha, er det mulig?

Det ble hvert fall hæla i taket her, og siden vi kom hit så har vi egentlig sittet i sofaen, småsovet, skravla og ledd. Nå skal vi snart hive i oss litt taco, se på finalen i The Voice og forsøke å holde øynene oppe bittelitt til. 

Herreguuuud, det er så gøy å overraske folk, haha! 

Håper dere har en fin, digg og morsom lørdag uansett hva dere gjør ♥

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *