Dette er grunnen til at jeg reiser hjem igjen!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

LØRDAGSUPDATE: Jeg håper dagen deres er finfinfin.

Hvis du hadde sagt til meg at jeg skulle reise hjem igjen fra Norrköping i dag for noen dager siden hadde jeg nesten begynt å grine tror jeg, haha. Men, nå er jeg altså på vei hjem IGJEN. Jeg dro hjem til Nesodden for en uke siden, tilbake til Norrköping på onsdag, hjem igjen til Nesodden idag og jeg skal tilbake til Norrköping igjen på tirsdag. La oss si det sånn… Det er jaggu ikke kjedelig!

Egentlig er det helt greit, fordi hverdagen er så spennende og variert, så jeg skal faktisk ikke klage til tross for at det blir en god del timer pendling. Jeg tror jeg kaller både Norrköping og Nesodden for hjem, så hvis det blir litt surr og vanskelig å forstå så skjønner jeg faktisk det. Jeg har jo to hjem nå, så sånn blir det egentlig bare. Eller, egentlig har jeg tre hjem, for jeg bor desidert mest i en bag! Lucky me. 

Grunnen til at jeg skal hjem nå er faktisk litt hemmelig, men jeg håper og tror at jeg kan dele det allerede til uka. Det er hvert fall noe jeg selv syntes er viktig og bra, samtidig som jeg blir nødt til å konfrontere meg selv en hel del. Jeg gleder meg hvert fall til å dele hva det er, samtidig som jeg faktisk syntes det er litt skummelt… Eller veldig skummelt faktisk. Men, igjen… Jeg tror det er verdt det og at det blir VELDIG bra. Jeg forteller så fort jeg har kvinnet meg opp og det føles rett. 

Nå skal jeg lene meg tilbake, sutre over kvisa i panna og nyte lørdagen! Vi blågges. Hehe

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Dette er grunnen til at jeg reiser hjem igjen!

  1. “dette er grunnen til at jeg reiser hjem igjen” – “det er hemmelig”…………….what?
    Har du plukka opp noen gode tips fra clickbait-queensa eller? Her stemmer ikke overskrift med innhold i det heeele tatt.

  2. Som er hemmelig? Du må da være enig i at det blir litt feil overskrift da? men for all del.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *