Seriøst, har du liten rumpe?

Categories Tanker 💭

Jeg forstår at jeg henger etter på en del. Kanskje spesielt når det kommer til samfunnets idealer og forventinger. På mange måter klarer jeg rett og slett ikke å holde følge! For jeg skal være tynn nok, jeg skal være brun nok, jeg skal ha hvite nok tenner, jeg skal ha fine nok pupper, jeg skal ha fine negler og jeg skal i tillegg har en stor rumpe. Og da snakker vi STOR rumpe. 

Hvis jeg skal være helt ærlig så føler jeg personlig at jeg svikter på de fleste punktene, men jeg har perioder der jeg virkelig forsøker å være smashing. Resten forsøker jeg faktisk kun å ha det godt med meg selv. 

For en tid tilbake lanserte Cubus “innleggstrusene” eller “rumpetrusene” som noen kanskje heller vil kalle det, der du får stor rumpe av å bruke de. Eller, under kjoler og bukser.

Trusa er på mange måter effektiv, for du får en større rumpe, den blir myk, men det er jo til syvende og sist juks.

Jeg har tidligere skrevet om det og skrev om grunner til å IKKE bruke disse trusene og skrev blant annet: 

“Fordi skuffelsen kan bli fryktelig stor hvis du sprader rundt med en “falsk” rumpe på byen og plutselig får med deg noen hjem. Det blir litt som å åpne opp en potetgullpose, og se at bare halve posen er fylt med potetgull.”

Personlig klarer jeg ikke å forstå at det er SÅ ufattelig viktig med en stor rumpe, og tenker forøvrig at vi har viktigere ting å jobbe med en rumpa vår, men. 

Hvis du har liten rumpe, en litt lang rumpe, en litt bred rumpe, eller en annen helt vanlig rumpe kan du for eksempel gjøre dette for å få det litt bedre:

– Ta på deg trusa fra Cubus (noe som er helt greit), men som jeg ærlig må innrømme etter å ha testen det kjennes ut som en bleie. Men noen lider jo for skjønnheten, som også er helt greit. 

– Du kan gå inn for å faktisk trene rumpa di, selv om det muligens er vanskelig å få drømmerumpa på kort tid. Men, det er mulig! Men det er vel lurt å ha en annen motivasjon til å trene enn at kun rumpa skal bli fin. 

– Du kan betale tusenvis av kroner for å operere en ny rumpe, siden det er idealet akkurat nå. 

– Du kan legge deg ned å grine, være misfornøyd med rumpa du har fått utdelt og google hvordan du kan få en fin rumpe. Der er interessen stor og du finner vanvittig mange tips og triks. (Jeg har gjort dette mange ganger selv, og det er lite givende) 

– Eller du kan rett og slett akseptere at du ser ut som du er, trene hvis du har lyst til det og være fornøyd med den rumpa du har fått og heller tenke at du er glad for at den fungerer sånn som den skal! 

Jeg tøyser litt, for du må gjerne bruke “rumpetruser” hvis du vil, du kan godt google så mye rumpetriks du vil og du kan gjøre akkurat hva du vil med rumpa di. Poenget mitt er bare at det ikke er så himla viktig. Det er faktisk så lite viktig på mange måter.

Du ser den jo faktisk ikke selv en gang. 

Takk og lov.

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Seriøst, har du liten rumpe?

  1. «Du ser den jo faktisk ikke selv en gang» 😂
    Herregud jeg er så enig! Og jeg er så glad for å se en jente med samme syn på dette med kropp og utseendet som meg, en jente som kom seg på andre siden av tenårene uten behov for å fikse på all verdens greier. Jeg husker jeg ble ertet på ungdomsskolen for å være bleik, det verste med det var at det var så utrolig irriterende at folk skulle nevne det hele tiden. Jeg visste jo at jeg var bleik, og jeg hadde ingen behov for å gjøre noe med det. det finnes viktigere ting i livet enn hudfarge og størrelsen på rævva!!!

  2. Som om jeg skulle sagt det selv!! 🙂 Haha, etter to fødsler ser rumpa mi ut som et hengende krater, eller som en hengende måne. Strekkmerker og cellulitter har gjort sitt, men det ække så farlig, heldigvis 🙂 Er fornøyd likevel

  3. Jeg synes du har en flott blogg med masse fine meninger og ting og tang som mange burde tenke litt mer over.
    Men en ting (som jeg ser du har prøvd litt på i dette innlegget) er å være litt mer åpen for at noen trives med å bruke mye tid på utseendet. Det er ikke noe i veien med en om man ønsker å bruke mye tid på treningssenteret fordi man liker resultatene? Det er heller ikke noe i veien med undertøy som jukser litt dersom en ønsker dette osv.
    Det er mye fokus på at man skal akseptere seg selv, og det er en flott ting. Men det er også viktig å akseptere at noen ønsker å bruke mer tid på utseendet og andre ting enn andre, uten at det er noe i veien med de!
    Noe som ikke nødvendighvis du står så mye for, men der er mange av de som rett og slett snakker ned på de som velger å ha vippe extentions, eller som velger å spise sunt og trene. De prøver gjerne hardt å vise at de spiser grandis hver dag og at de “driter i idealene”, men så igjen så er de som oftest de som kanskje får èn valk dersom de er “heldig”. Og dette er så feil!
    Tror det hadde blitt satt pris på om du med din plattform kan sette litt lys på dette også!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *