Her kan dere se det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det er flere som har hatt et ønske om å se intervjuet jeg hadde på God Morgen Norge i går, så jeg tenkte at det var like greit å poste det her. For meg var det veldig viktig at jeg ikke ble sminket, eller egentlig fikset i det hele tatt. Grunnen er så enkel at jeg har et ønske om å vise hvordan situasjonen faktisk er, og akkurat nå er den lite puddret over. 

Tusen takk til alle som støtter meg og bryr seg. Det betyr enormt.

Du kan se klippet HER

 

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Her kan dere se det

  1. Jeg får så vondt av å se deg og faren din i denne situasjonen. Det dere går gjennom unner jeg ingen. Jeg er takknemmelig for at du er åpen om det. Takk for at du er sterk for alle dem som ikke klarer det. Jeg ønsker deg masse god bedring og heier på deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *