HVORFOR?

Categories Inspirasjon

I dag hadde jeg tenkt til å poste bilder av de nye forandringene i leiligheten min, til tross for at det muligens ikke er interessant for noen. Jeg hadde tenkt til å bruke ettermiddagen til å rydde, vaske og gjøre det klart til å ta bilder, men før jeg visste ordet av det ble jeg sittende i en telefon. Nå har jeg bodd i leiligheten i over en måned, og ting begynner å falle på plass. Det betyr at også klesskapene begynner å bli rotete igjen, at kjøleskapet må vaskes, at sluken på badet er full av hår og at sofaen er skitten. 

Jeg tenkte derfor jeg skulle vise dere hvordan det faktisk ser ut på en vanlig hverdag, stearinlysene er nemlig ikke tent, kjøkkenet er ikke strøkent og skapene er overhode ikke ryddige. 

Når vi flyttet inn i leiligheten ble vi enige om at skoa alltid skulle settes opp på skohylla. Som dere ser gikk den avtalen rett vest.

I denne skuffen skulle det IKKE puttes alt mulig. Dere ser vel at det også ikke gikk som etter planen. Oppi her finner du alt fra reflekser til ostehøvler. Nyttig.

Skittentøyen har ikke blitt tatt denne uka, og på søndag var jeg interessert i å gjøre alt annet. 

Kjøkkenbordet fungerer veldig fint til annet enn å spise middag på. Det er genialt å legge alt mulig annet enn mat på.

Når jeg flyttet inn bestemte jeg meg for at klesskapet alltid skulle være strøkent. La oss si det sånn… Det tok én dag. 

Jeg elsker min hvite sofa, og jeg var fast bestemt på at jeg skulle ha hvit sofa. Men… Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg hysterisk har vært fremme med flekkfjerner, klor og det som nå kan fjerne ketchup, sjokolade og fettete fingre fra min kjære hvit sofa. Derfor har den nå fått et teppe over seg.  

Disse ledningene skulle ikke ligge her når vi flyttet inn, med det virker som om han som har fått i oppgave å gjøre noe med disse har streika (eller gitt opp).

Så. Det ble fremvisning av leiligheten som lovet, og det er jo faktisk sånn her den ser ut etter en hektisk uke. 

Og sånn ser jeg ut… Klokka viser at det er innafor nå. 
Så hvis du lurer på hvorfor leiligheten min ser sånn ut er det fordi jeg er menneskelig, syntes det er bedre å komme meg ut enn å rydde klesskap og fordi Vendela + Petter er prioritert før skittentøy. 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “HVORFOR?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *