Årets IT-kjole

Categories Outfit

Reklame


AD / Kjole HER – Sko Birkenstocks – Øredobber H&M
 

Jeg har forelsket meg totalt i lange, romantiske, blomstrete og fargerike kjoler. De er så elegante, søte og om sommeren passer de til absolutt alt! Jeg har lagt min elsk på denne kjolen fra SheIn, og jeg liker veldig godt både at den har litt ermer, et elegant snitt og at den har den lengden den har. For ikke å snakke om at den er like fin på stranda som den er på fest! Jeg brukte den for første gang i går, og føler meg så fresh i den. Jeg er så lei av kjoler som strammer og som jeg selv føler at jeg ikke får puste i, men denne har god stretch og sitter helt amazing. Du har helt sikkert fått med deg at de fleste butikker har produsert noen sikkelig kule IT-kjoler denne sesongen? Jeg skal innrømme at ingen av de har vært fine på meg, og at jeg er ganske happy for at noen har produsert en kjole som passer meg 🙂 

AD / Kjolen finner du HER


 

Jeg skal innrømme at jeg den siste tiden har gått lite i kjoler, og det er rett og slett fordi jeg selv har følt at jeg ikke passer det, at de blir for korte og at jeg blir for klumpete. Men snakk om å få en selvtillitsboost i denne kjolen – YEEESSSSS. Lurer du på noe er det bare å spørre ♥

(Størrelsene går forresten fra S til XXL)

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Årets IT-kjole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *