Disse er åpenbart ikke fra idag, hehehehe. 
 

Hey partypeople. Sorry for sen oppdatering idag! Jeg har holdt på å flytte i hele dag, og hvert minutt har blitt brukt til det. MEN! Nå har vi flyttet ut av leiligheten og bor nå den neste måneden på gata. Hehe, neida, ikke helt. Vi flytter ikke til Norrköping før 1.august, så nå skal vi bo litt her og der. Vi skal jo to uker til Spania i juli, så jeg tror det skal gå helt fint. Det er jo helt vanvittig hvor mye jobb det er å flytte. Jeg har kastet vanvittig mye og samlet opp haugevis av poser som jeg skal gi bort til Right To Play. Igjen, HVORFOR samler man på skolisser og dritt haha… I morgen turer vi en tur nedover til vår nye by, da C skal på noen tester og sånn før sesongen begynner. Jeg gleder meg litt til å surre rundt der nede noen dager, og ble enda litt bedre kjent med byen. Jeg har lest en del på nettet og det står at det er Norden sitt svar på Manchester!!!!! Hvis det stemmer er det jo amazing, hehehe. 

Jeg tror faktisk at det er første året på veldig mange år at jeg ikke er på VG-lista. Når jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen var det obligatorisk hvert eneste år. Jeg mener å huske at det var på fredager før (?) ikke det at det er grunnen til at jeg ikke er det i år, haha. Jeg digger opplegget hvert fall, og syntes at det er dødskult. Jeg digger at det kommer flere og flere norske artister! Jeg heier så sjukt på folk som satser hundre prosent på drømmen sin og gjør sin greie. 

Nå skal jeg forhåpentligvis holde meg våken en liten stund til, før jeg skal lade opp til en laaaaaang biltur i morgen. 

Håper dere nyter kvelden!

xxx // Marty

 

 

1 kommentar

1 thought on “Endelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *