Til du som gir meg trygghet

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Til den klokeste, tryggeste, snilleste og varmeste dama jeg kjenner. 

Takk for at du alltid er til stede, stiller opp og tar vare på meg. Takk for alt du alltid backer meg, heier på meg og setter pris på det jeg gjør. 

Du lærer meg så enormt mye, og du gir meg glede og omsorg. Jeg setter stor pris på at du veileder meg og for at du lærer meg forskjellen på rett og galt. Du inspirerer meg og overøser meg med kjærlighet. 

Du er sterk, fin og god. 

Kjære mamma, gratulerer så mye med dagen. Hipp hurra for at du er den du er og for at du er min mamma!

Jeg er enormt glad i deg.

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Til du som gir meg trygghet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *