Jeg la bort kameraet i går, men tok en del bilder med telefonen. Hovedgrunnen er at jeg rett og slett ikke hadde plass i den bunadsveska, som sikkert heter noe fancy og at jeg dermed ikke orket å drasse på det. Haha! Den andre grunnen er at jeg hadde lyst til å være litt tilstede, for en gangs skyld. 

Here you go:


 

Dagen er godt oppsummert på disse bildene. I år bestemte jeg med for å være fornøyd med feiringen slik den ble, og ikke oppdatere meg og sjekke ut hva alle andre holdt på med hele tiden. Det beste med 17.mai er jo kaker og digg (nesten), så jeg var fornøyd, hahaha! 

Jeg har en veldig fin type da! Jeg håper dere hadde en fin dag, og at dere får en like fin dag idag.

Følg meg forresten på snapchat for daglige oppdateringer: 

Martinehalvs

Xoxo

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *