S I L V ER PANTS

Categories Outfit


 

Jakke: Vila
Skjorte: Kappahl
Bukse: H&M
Sko: Zara
Belte: Gucci
Leopardskjerf: Fretex
Veske: Chanel (Vintagekupp)

Basic, enkelt og behagelig.
Gårsdagens antrekk besto av mine kjære sølvbukser og min elskede fuskepels. Det blåste surt i Stockholm i hele går, så jeg måtte til og med kjøpe meg et skjerf på veien. Jeg elsker å gå i høye heler, men på dager som i går er det totalt uaktuelt. Når man først er på storbyshopping er det så mye viktigere med komfort, enn med hvordan man ser ut. Det er jo fullt mulig å kle seg behagelig og med komfort til tross for at man vil ta seg godt ut!

Akkurat nå sitter jeg og jobber på vei hjem. Nå gleder jeg meg til å komme hjem, pakke ut og se både lillesøs og min kjære C igjen. I går kveld var mamma og jeg på Wallmans i Stockholm, og det var så fantastisk gøy. ELSKER det showet.

Jeg håper dere også har hatt en finfin helg. Jeg har forresten skrevet en Storbyguide til dere som kommer i morgen! 

 

// Marty

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “S I L V ER PANTS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *