H o m e, s w e e t  h o m e

 

Endelig hjemme. Jeg føler ikke at jeg har vært hjemme på evigheter, så det å få noen timer til å få litt orden i ting, vasket litt klær og puste litt var nydelig nå. Jeg har cravet på stekte poteter i hele dag, så min middag har bestått av stekte poteter uten noe annet i dag. Haha, sånn blir det av og til. C syntes det ble litt vel kjedelig og lagde seg noe annet, men gjett om han kan angre…
Jeg er så lite hjemme for tiden, og denne uken er jeg bare hjemme mandag og tirsdag før jeg skal på farten igjen. Uken etter der reiser C til Russland så da kommer jeg nok til å tilbringe mye tid hjemme sammen med familien. Føler aldri jeg får helt orden her hjemme, men sånn er det vel med en hektisk hverdag og når det er mye som skjer. Av en eller annen grunn så slapper jeg ikke helt av når jeg er alene hjemme, og det er lenge siden jeg har vært ordentlig hjemme hos mamma og pappa nå, så det skal bli veldig deilig å rømme dit når han er bortreist! 

Nå skal vi sette oss og se på Prison Break før hvert fall jeg skal køye.

Xoxo

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “H O M E

  1. Det er alltid litt godt å komme hjem til seg selv 🙂
    Men jeg er nok som deg, syns det er bedre å være sammen med familien 🙂
    Nyt resten av kvelden og kos dere <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *